Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

missLynch skrev (12 timer siden):

Bare et generelt spørsmål: hvorfor velger flinke, nydelige, oppegående jenter å være sammen med en mann som ikke har noen ting på stell og som i tillegg er rusavhengig og voldelig? Tenker både Juliane Snekkestad, Nora Haugland og det siste offeret er damer som har bein i nesa og som har alt foran seg. Det er uforståelig for meg. 
Juliane snekkestad gikk ut i går og fortalte om fysisk og psykisk vold: https://www.nettavisen.no/kjendis/juliane-snekkestad-apner-opp-om-voldelig-forhold-med-eksen/s/5-95-1955914

Tøft gjort og ære til henne. All respekt. 👏

Er nok av jenter som kun er sammen med en mann pga penger og at han er kjent..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenker skrev (3 minutter siden):

Helt enig i at Alstadheim hadde noen gode poenger.

Problemet med kommentaren hans er at den impliserer at det vil bli bedre om kongen abdiserer. Det er det absolutt ingen grunn til å tro, om abdikasjon betyr at Haakon blir konge i stedet...

Helt enig, Haakon virker max konfliktsky og tafatt selv. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova
Morgan Le Fay skrev (Akkurat nå):

Helt enig, Haakon virker max konfliktsky og tafatt selv. 

Jeg hadde troa på Haakon som konge, men etter det man nå forstår som har pågått lenge og den manglende dømmekraften han da tydeligvis har hatt i en årrekke - så sier jeg: La Harald få regjere til sin død og så avvikler vi monarkiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde troa på Haakon som konge, men etter det man nå forstår som har pågått lenge og den manglende dømmekraften han da tydeligvis har hatt i en årrekke - så sier jeg: La Harald få regjere til sin død og så avvikler vi monarkiet.

Håper ikke kongehuset dør ut

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Håper ikke kongehuset dør ut

Nei, det ser ikke ut som de dør ut med det første, men vi kan jo avvikle dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilma89 skrev (17 timer siden):

Jeg forsvarer på ingen måte det han har gjort, men tror mange her har urealistiske forventninger til hva det faktisk er mulig å få gjort som pårørende. Uavhengig av hvor mange ressurser du har, er det faktisk håpløst å hjelpe noen som ikke vil ha hjelp (hvis det ikke er såpass alvorlig at man snakker om tvang). Hjelper ikke hvor mange fancy behandlingssteder eller behandlere som står tilgjengelig, så lenge personen ikke vil ha hjelp. Finnes utallige familier der ute som er villig til å gjøre alt for hjelpe sitt barn som sliter med rus og psykiatri, men til syvende og sist er det personen selv så må ønske hjelp. Jeg håper Marius på ekte er der nå. Skal ikke spekulere i hvilken diagnoser han har, men er jo absolutt ikke alle som lar seg behandle med veldig godt resultat.

Og kanskje er han såppass syk at han ikke kan reddes selv om han vil det selv. Det er også en feilslutning at alle kan bli kvitt sin rus og psykiatri bare de har «vilje og viljestyrke.» Man kan ikke «ønske» seg ut av en perrsonlighetsforstyrrelse for eksempel. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (12 minutter siden):

Nei, det ser ikke ut som de dør ut med det første, men vi kan jo avvikle dem.

Håper Ikke d skjer 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (13 minutter siden):

Sjekk snap til Nora 

Får helt vondt av Nora. Slått, sparket, kvelt henne og rasert leiligheten. Og fremdeles er det noen her inne som forsøker å forsvare Marius. 

• Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (13 minutter siden):

Sjekk snap til Nora 

Triste saker... bra at flere står frem, det styrker offerets sak!

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Helt greit at vi ikke er enige om dette. Jeg skrev at det som kom var forventet, for min del ble det som å lese fra det sedvanlige "legger meg flat"- manuset vi har sett i der kjendiser driter seg ut før. 

Jeg vet ikke nødvendigvis hva han burde sagt/gjort annerledes jeg heller. Kanskje det var for tidlig å si noe, eller for sent. Kanskje burde han sagt at det ikke er noe å si om det han har gjort, eller at han ikke vet hva han skal si. 

Folk er forbanna rett og slett. Noen har faktisk nulltoleranse for vold og kutter voldsmenn helt ut av livet sitt - for alltid. Andre er mer "romslige" og tror på rehabilitering og "snu det til noe bra" osv. 

Nå har ha jo fått kritikk og folk har ropt etter en uttalelse og nå da han har gjort det så er det også feil.

Jeg skjønner meg ikke helt på folk. De blir uansett aldri fornøyd med noe og setter et punktum 

Hva annet kunne han evnt enn enten å ikke si noe , eller velge å si noe. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at Nora nå også er åpen og deler. Fikk tårer i øynene når hun beskrev slag i ansiktet, sparking, kvelertak, trusler og psykisk vold. ❤️ 

Tydelig at M har vært sånn i ÅREVIS. Håper virkelig det blir en stopper for det nå. 

• Liker 28
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sgirl said:

Sjekk snap til Nora 

Ja, hun har tydeligvis opplevd akkurat det samme. Det var dessverre ikke uventa.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sgirl skrev (18 minutter siden):

Sjekk snap til Nora 

Legg ut her da. For oss som ikke er inne i snap-insta-tiktok-universet. 

Endret av Reg1
.
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova
Purple Basil skrev (4 minutter siden):

Får helt vondt av Nora. Slått, sparket, kvelt henne og rasert leiligheten. Og fremdeles er det noen her inne som forsøker å forsvare Marius. 

Oi oi oi. Sterke saker. Haakon kan neppe bli konge etter dette. Disse tingene har kongefamilien visst om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
takinova skrev (1 minutt siden):

Oi oi oi. Sterke saker. Haakon kan neppe bli konge etter dette. Disse tingene har kongefamilien visst om.

Han raserte noe greier i leiligheten til Noras mor og. Jeg nekter å tro at H og MM ikke har visst noe som helst.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (11 minutter siden):

det er ingen som forsvarer det han har gjort. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (12 minutter siden):

Hvem forsvarer han ? Ikke sett noen som forsvarer det han har gjort, finn frem innlegg som gjøt det eller slutt å skriv det.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...