Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rev. Revenge skrev (9 minutter siden):

Er det ikke ganske enkelt da? S&H betaler for informasjonen de får, og noen/flere/mange fôrer S&H med informasjon.

Akkurat slik S&H alltid har operert.

Er klar over at det er slik de opererer, men syns det er motbydelig hvis en som jobber tett på/med etterforskningen lekker. Dette er jo ikke info de får tak i hvor som helst av hvem som helst. 

Men hvem som helst er kanskje til salgs hvis Se & Hør betaler nok. Det er en veldig uting! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Freydis skrev (4 minutter siden):

Det har jeg og tenkt. Nå har det vært flere fester og Skaugumfestivaler i kronprinsparets bolig mens han disponerer sin egen enebolig på 170 kvm noen mener ifra. 

Muligens mer stas å invitere folk til hovedhuset?
Forstår at han er fratatt dette previlegiet nå - men det pågikk jo i lang tid. 

Dette var i 2018. Han disponerte vel ikke det huset før flere år senere. Han var vel hjemmeboende i 2018 da, i likhet med mange andre jevnaldrende.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Gjest Freydis
Skrevet
Isild skrev (3 minutter siden):

Er klar over at det er slik de opererer, men syns det er motbydelig hvis en som jobber tett på/med etterforskningen lekker. Dette er jo ikke info de får tak i hvor som helst av hvem som helst. 

Men hvem som helst er kanskje til salgs hvis Se & Hør betaler nok. Det er en veldig uting! 

Marius har sittet på 3 filmer og et ti-talls bilder fra overgrep mot Linni. Hvem har han delt dette med? Klart noen visste og noen har lekket. 

Etter at Linni var hos politiet tenker jeg det var hun selv som pratet om det til noen. Hun var jo i sjokk. 

Skrevet
Freydis skrev (5 minutter siden):

Helt enig - jeg har alltid krevd masse info før mine sønner fikk ha fest hjemme i vårt hus. Vi hadde alarm med en panikk-knapp som kunne benyttes om det var behov. 

Skulle tro at landets kronprinspar stiller ganske strenge krav til hvem som får komme inn i deres private bolig når de er borte. 

Ikke sant! Man bør spesielt kreve slik info når man vet at det opereres med rus. At man da lar en rusmisbruker ha fest i ens bolig, er jo spinnvilt. Medavhengighet, som sagt...

• Liker 9
  • Nyttig 4
Gjest Freydis
Skrevet (endret)
PusheenPusheen skrev (14 timer siden):

Ikke sant! Man bør spesielt kreve slik info når man vet at det opereres med rus. At man da lar en rusmisbruker ha fest i ens bolig, er jo spinnvilt. Medavhengighet, som sagt...

Slettet 

Endret av Freydis
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

...men hvorfor festet han ikke i sin egen bolig? Det er da ikke meningen at kronprinsparets hus skal være for alle som vil ha høy partyføring og annen uønsket adferd? Hvor i all verden var sikkerhetsfolkene? 

Han hadde ikke den boligen i 2018. Han og JS ble vel sammen det året? Så flyttet de utenlands? Og så kjøpte bolig i Tønsberg. Eneboligen han har bodd i nå flyttet han inn i etter bruddet med henne rundt årsskiftet 2022/2023. 
Dette høres jo ikke ut som en hjemme alene fest ute av kontroll med 50 deltakere, men en liten vennegjeng som fester hjemme. Gjør selvsagt ikke det som har skjedd mindre alvorlig. Mener bare mtp hvordan det kunne skje med sikkerhet osv. Hvis MBH flytta hjem en periode mellom to forhold og da hadde «noen venner på besøk» er det ikke nødvendigvis rart at ikke sikkerhetsfolk har reagert (hvis MM, HM og søsknene var borte). 
Men at det er alvorlig at han har holdt på sånn…det er helt sjukt.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Freydis skrev (20 minutter siden):

Helt enig - jeg har alltid krevd masse info før mine sønner fikk ha fest hjemme i vårt hus. Vi hadde alarm med en panikk-knapp som kunne benyttes om det var behov. 

Skulle tro at landets kronprinspar stiller ganske strenge krav til hvem som får komme inn i deres private bolig når de er borte. 

Ikke sant. Det er faktisk en skandale hvis det skjer vold, overgrep, oppbevaring av rus på deres adresse. Og nå har det kommet frem at det HAR skjedd noe, og da er det jo faktisk nettopp en skandale. Man skulle tro at det er den tryggeste adressen i Oslo. Det BURDE være den tryggeste adressen i Oslo.  

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Freydis skrev (22 minutter siden):

Marius har sittet på 3 filmer og et ti-talls bilder fra overgrep mot Linni. Hvem har han delt dette med? Klart noen visste og noen har lekket. 

Etter at Linni var hos politiet tenker jeg det var hun selv som pratet om det til noen. Hun var jo i sjokk. 

Hva får noen til å oppbevare overgreps filmer og bilder på sin mobilen i seks år. Ubegripelige 

• Liker 7
  • Nyttig 15
Skrevet
Junijulia skrev (5 minutter siden):

Hva får noen til å oppbevare overgreps filmer og bilder på sin mobilen i seks år. Ubegripelige 

Det er helt ubegripelig. Han må nok garantert forklare seg om nettopp det. Trofè? Tenkte kanskje helt oppriktig selv at det bare var "morsomt" ? At han rett og slett ikke forstår alvoret? 

Veldig vanskelig å forstå. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Gjest Freydis
Skrevet
Isild skrev (18 minutter siden):

Ikke sant. Det er faktisk en skandale hvis det skjer vold, overgrep, oppbevaring av rus på deres adresse. Og nå har det kommet frem at det HAR skjedd noe, og da er det jo faktisk nettopp en skandale. Man skulle tro at det er den tryggeste adressen i Oslo. Det BURDE være den tryggeste adressen i Oslo.  

Nettopp - det burde vært og intetanende jenter/kvinner har nok kanskje tenkt det. 

Skrevet
Freydis skrev (27 minutter siden):

Nettopp - det burde vært og intetanende jenter/kvinner har nok kanskje tenkt det. 

Samtidig om de har rusa seg der, så er det en forhøyet risiko for at noe skjer. 

• Liker 3
Skrevet
Freydis skrev (7 minutter siden):

Visst er det en forhøyet risiko. 

Men må si at det virker temmelig rart at ingen ringer etter hjelp om de ser noen blir bevisstløse. 
Jeg ble ringt opp av min yngste sønns venner en gang han hadde fått for mye alkohol innabords. Trodde det var vanlig å ringe etter hjelp i slike tilfeller?

Husker at jeg ringte sykehuset og fikk beskjed om å komme opp med en gang. Vi ble værende på sykehuset hele natten kan jeg erindre.

Det kan være fordi bevisstløs refererer til sovende.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Krokenguri skrev (5 timer siden):

Apanasjen får de ikke ekstra for å gi til han. Så de får samme sum uavhengig om han får 10K av mora eller  ikke. Så at han får litt av hennes kake , koster 0kr ekstra  fra statskassa

Det vet vi vel ikke. Dem fikk tidligere ekstra for han, men er det fjernet? 

• Nyttig 1
Skrevet
Junijulia skrev (1 time siden):

Det er i alle fall oppbevart av en som føler seg rimelig trygg på ikke å bli stilt til ansvar for noen ting, noen gang.

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Freydis skrev (2 timer siden):

Det er ikke nødvendigvis "klart noen visste og noen har lekket", enn si at det er delt:

Kan ikke dette være såkalt materiale - beslaglagt og konfiskert av politiets etterforskere, under ransaking? Funnet på MBH's telefon, nettbrett og/eller PC?

Endret av Zeniora
Leif/redigering :)
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Isild skrev (4 timer siden):

Hvilken adresse i Oslo er den tryggeste, da - etter din mening?

Endret av Zeniora
Skrevet
Zeniora skrev (13 minutter siden):

Hvilken adresse i Oslo er den tryggeste (altså I OSLO), da - etter din mening?

Jeg skrev at jeg syns kongehusets ( i denne saken kronprinsparets)  adresser burde være de tryggeste,  mtp sikkerhet og vakthold som de tross alt har. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Isild skrev (12 minutter siden):

Jeg skrev at jeg syns kongehusets ( i denne saken kronprinsparets)  adresser burde være de tryggeste,  mtp sikkerhet og vakthold som de tross alt har. 

Ok. 

Kongen og dronningen bor fast i leiligheten sin på slottet i hovedstaden, altså Oslo.

HM og MM (og mange andre; det er en stor gård, som bl.a. leverer melk fra eget fjøs, + korn) holder hus på Skaugum i Asker i Bærum (i det tidligere Akershus).

Endret av Zeniora
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Etter å ha sett dødsenglane, har eg tenkt på de som ikkje har forståelse for at det de gjer er ulovleg.  Kan det ende med  sikring?. Tenker om ein meiner diagnosene til MBH er av slik art at han ikkje evna sjå at det er gale.

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...