Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Hvorfor reiste Haakon Magnus til London med Marius, og ikke Marius sin biologiske far?

Først så må jo presisere at vi ikke vet hva de skulle, så det blir litt vanskelig og svare på . 
hvis det stemmer at Marius skulle på rehab ,så kan det være fordi det var kronprinsen som har skaffet plassen, Morten borg var ikke tilgjengelig ( hvor bor han ,i Sverige ?  ) Morten borg er ikke involvert, kronprinsen får litt spesialbehandling som kan være nyttig på denne reisen 

ser for meg Marius og Morten midt i flyet , på guttetur og eksponerte .. det hadde fått fyr på pressen og medpassasjerer. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Jeg er enig i at det kom i seneste laget ja. Mye kunne vært unngått ved å være kjappere på avtrekkern. Er spent på når og om vi får vite hva de gjør i London, om det er rehab eller ikke. 

Tenker vi får vite snart om kronprinsen kommer tilbake alene ihvertfall. Det vil jo selvsagt ikke være fasitsvar da heller , men.. om de har dratt på shopping eller fotballkamp er det vel naturlig at Marius er med tilbake . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (1 minutt siden):

Tenker vi får vite snart om kronprinsen kommer tilbake alene ihvertfall. Det vil jo selvsagt ikke være fasitsvar da heller , men.. om de har dratt på shopping eller fotballkamp er det vel naturlig at Marius er med tilbake . 

Nå som MM også er der, styrker det mine mistanker om rehab hvert fall. Man avlyser ikke kongelige plikter for å dra på kamp, vel? 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Déjà vu skrev (2 minutter siden):

Trenger de flere madrasser, kanskje.

Ja, gudene veit🤔  Jeg syns det er rart om de er observert på kjøpesenter i dag. Om det er i går, så fair enough, hvis han måtte handle inn diverse til den eventuelle innleggelsen, men om de er observert i dag, så tyder det på at han ikke er innlagt enda, så hvorfor måtte i så fall HM dra i all hast? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvittre skrev (3 minutter siden):

Mette-Marit er observert i London nå også. Enten så drar de vel hjem sammen (HM og MM), eller så blir det vel alle tre, men tiden vil vise. Ikke sikkert vi får noe sikkert svar på hvorfor de er i London heller. Akkurat nå er det jo bare spekulasjoner fra alle kanter - deiblant pressen.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Nå som MM også er der, styrker det mine mistanker om rehab hvert fall. Man avlyser ikke kongelige plikter for å dra på kamp, vel? 😅

Nei, var ikke min påstand at de skulle på fotballkamp 😅 nei, jeg ser det usannsynlig at kronprinsen, som aldri har vist seg som noe annet en pliktoppfyllende skulle gjort noe sånt , og ennå mindre sannsynlig at kongen skulle reise hjem for noe som ikke var veldig viktig. 
ja, ser mm og er på plass. Jeg tror også at det er rehab . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 minutter siden):

Mette-Marit er observert i London nå også. Enten så drar de vel hjem sammen (HM og MM), eller så blir det vel alle tre, men tiden vil vise. Ikke sikkert vi får noe sikkert svar på hvorfor de er i London heller. Akkurat nå er det jo bare spekulasjoner fra alle kanter - deiblant pressen.

Nei det er ikke sikkert vi får noe svar. Ja, de to drar nok sannsynligvis sammen , jeg skrev den forrige  kommentaren før det ble kjent at mm også var der nå. Vi får nok vite om Marius blir igjen ihvertfall 

Endret av Kvittre
Siterte feil
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (3 minutter siden):

Nei det er ikke sikkert vi får noe svar. Jeg kan ikke tenke meg de blir alle 3 om han skal på rehabopphold nei. 

Én ting er dog sikkert - hvis alle tre returnerer til Norge samtidig innen kort tid, så kan vi nok utelukke rehab. Tiden vil som sagt vise hvem og når som returnerer til Norge.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (10 minutter siden):

Ja, gudene veit🤔  Jeg syns det er rart om de er observert på kjøpesenter i dag. Om det er i går, så fair enough, hvis han måtte handle inn diverse til den eventuelle innleggelsen, men om de er observert i dag, så tyder det på at han ikke er innlagt enda, så hvorfor måtte i så fall HM dra i all hast? 

Mulig det er den tilnærmingen de har valgt. Å heve seg over kritikken så til de grader, bare gå og sprade rundt og late som ingenting. Og ved kritiske spørsmål, så har de ikke ører å høre med en gang. Kanskje de feirer at mor og sønn vant over Universal, fordi DE var krenket.

Akkurat slik man ser ML gjøre. Når hun går og leier rundt på flyplasser på en sex-overgriper etter hun vet at alle anklagene hun har visst om helt siden 2019, at de er helt sanne. Og at det er snakk om 6 mennesker nå, som har fortalt til omverdenen at sjaman-ektemannen har skadet dem.

Forferdelige folk.

Det garderobeskapet Sonja måtte ha, som kostet 2,2 mill. for norske skattebetalere, mulig man burde skjønt at de mista bakkekontakten med tellus for lenge siden. Den hesten til 8,5 mill også kom jeg på nå, forært til en rytterprinsesse uten spesielt stort talent. Da burde man kanskje sagt fra, som foreldre, at kanskje hun burde styrt med noe annet i livet.

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordreSving skrev (1 time siden):

Pussig hvordan ingen problematiserer at det nå er en trådsannhet at han er på rehab. Ellers er jo noen raskt ute med å arrestere enhver påstand som ikke er dokumentert. 

Faktisk sant. Har ikke sett noe "hvordan vet dere at han er på rehab?" av Hvordan vet du at det ikke er mel i den posen-folka?

Interessant!

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Déjà vu skrev (45 minutter siden):

Trenger de flere madrasser, kanskje.

Tydeligvis viktig å prioritere shopping nå ja 😆

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (49 minutter siden):

Nå er også Mette-Marit ankommet London. 

https://www.seher.no/kongelig/mette-marit-pa-plass-i-london/82208700

Jeg siterer fra artikkelen: 

Håper det virkelig ikke er i dag M er observert på shopping med moren, for da er det ikke så stort poeng i at Haakon og M hastet avgårde i går ….

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor reiste Haakon Magnus til London med Marius, og ikke Marius sin biologiske far?

Eg trur at noko av grunnen til at Marius slit er nettopp det at han vaks opp med ein far som ikkje stilte opp. Mette-Marit var jo åleinemor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (11 minutter siden):

Eg trur at noko av grunnen til at Marius slit er nettopp det at han vaks opp med ein far som ikkje stilte opp. Mette-Marit var jo åleinemor.

Det er vel to ulike historier som er skrevet om dette. I første boka om MM så står det at han var hos MortenB mye, også mer enn vanlig samvær (annenhver helg + en dag i uka). I den neste så står det at han var hos biologisk far lite, at det var mest praktisk sånn eller noe. På den serien om MM som ligger på NRK huska ikke MM at MBH hadde to brødre på farssiden (en halvbror + en stebror). Eller mulig det var halvbroren hun glemte. Det gikk hvertfall helt i stå.

Endret av Déjà vu
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (23 minutter siden):

MM møtte HM første gang da hun var 7 mnd. gravid med MBH. Så studerte HM på Berkeley, og de ble sammen da MBH var 2,5 år ca. Og da har jeg forstått det slik at HM fra da av har sett på MBH som sin egen sønn, og behandlet han deretter. Så hun var vel ikke alenemor så veldig lenge,

Endret av Déjà vu
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (3 timer siden):

Poenget til @Miomino, hvis jeg oppfattet det riktig, er vel at det er ikke ok å si om noen mennesker at de helt nedsnødd. Enten de de heter Momma eller Mette Marit.

Jeg tenker at det kommer helt an på hva man har gjort eller ikke gjort i forkant av benevnelsen. Dersom jeg driter meg skikkelig ut, er du mer enn gjerne velkommen til å kalle meg nedsnødd (og det som verre er).

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...