Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voldsomt så mye det skal skrives om dette. Og jeg lurer på hva eksene har blitt betalt for å uttale seg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som er litt skummelt her er jo at dette må jo kongefamilien ha visst om på en måte fra før av. Han sier selv han har slitt og fått behandling tidligere men viser jo ingen vilje til forbedring da dette nå har skjedd flere ganger. Når to av eksene sier det samme, og han nå er under etterforskning for det som har skjedd, så kan man jo bare tenke seg hva som enda er skjult av kongefamilien. Han lever et luksusliv. Går i merkeklær. Fester med fiffen og bruker mye kokain. Han har vel aldri måtte ta noen konsekvenser for sine handliger før kan det virke som. Å slite psykisk og samtidig bruke dop er nok ikke enkelt, og man kan jo bare lure på hvorfor tidligere behandlinger ikke har fungert. 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
Just now, cerruti said:

Voldsomt så mye det skal skrives om dette. Og jeg lurer på hva eksene har blitt betalt for å uttale seg. 

De har ikke blitt betalt noe, de har fortalt om det i egne sosiale kanaler.

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet
Just now, cerruti said:

Jeg tror ikke Nora i allefall har fått betalt for dette for hun uttaler seg bare muntlig på snap, og sa jo at hun ikke kom til å si mer om det. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Mmmwhatever skrev (2 timer siden):

La oss håpe at det blir skikkelig, skikkelig vanskelig for Marius å skaffe seg kjæreste framover. 

Altså kvinner sender jo brev og vil møte mannfolk i fengsel som har gjort drap.. så det forundrer meg ikke om det er nok av damer som vil være med han

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
MissHannigan skrev (1 time siden):

For ikke å snakke om alle "tjenerene" de har. Privatsjåfører, vaskehjelp, kokk, personlige assistenter og private sekritærer. De er nok ikke så usynlige, som sosieteten ønsker at de skal være. 

Marius har vel ikke rett på noe av dette, ettersom han ikke tilhører kongehuset. 

• Liker 4
Skrevet
Purple Basil skrev (2 timer siden):

Hadde vært fint om du var like opptatt av at voldsofrene fikk hjelp

I utgangspunktet enig med deg, men samtidig må man huske på at dette er en av norges mest overvåkede familier. De har mennesker som følger dem "overalt". Det snakkes om at PST har dekket over mye, og det tipper jeg det er mye sannhet i. I "normale" familier kan vold helt fint skjules, men det tror jeg ikke er tilfellet her. Noen har visst noe, med tanke på omfanget av Marius' narkotikabruk og voldsutøvelse vil jeg tro det er nesten umulig at ingen visste noe som helst. Moren til Nora fikk ting rasert i sitt hus, det er ikke bare partnervold som har foregått her. 

Hun får nok den hjelpen hun trenger også😊

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Altså kvinner sender jo brev og vil møte mannfolk i fengsel som har gjort drap.. så det forundrer meg ikke om det er nok av damer som vil være med han

Enig i denne. Kvinner sender jo frierbrev til voldtektsmenn fordi de "kan omvende dem". Han kommer nok ikke til å mangle kvinner, dessverre. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, fy så flaut. Så flaut for kongehuset. For søsken. For Norge.

Hvordan skal de komme seg etter dette pluss Marta med sjamanen? 

Dette er faktisk så flaut nå at jeg mangler ord..

• Liker 25
  • Nyttig 8
Gjest MissHannigan
Skrevet
Sinsiew skrev (1 minutt siden):

Marius har vel ikke rett på noe av dette, ettersom han ikke tilhører kongehuset. 

Rike mennesker har vel alt dette, selv om de ikke er kongelige?

Skrevet
Spitzy skrev (2 timer siden):

Hva er trygdebolig via nav? Ser det har blitt nevnt i tråden tidligere, er det noe som faktisk eksisterer  i noen kommuner i Norge? 

Han får da ikke trygdebolig via NAV? Hva i all verden skal han få grunn til og få dette?

• Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Voldsomt så mye som skal skrives om dette? Det har da knapt vært oppe i media. 

Hvorfor skulle eksene få betalt for å uttale seg? 

• Liker 7
Skrevet

Har alkurat skumlest noen kommentarfelt på facebook. Strategien har tilsynelatende fungert sjokkerende godt, det renner jo over av folk som synes synd på stakkars Marius, og som synes at nå må han få fred og nå har han jo sagt unnskyld og «lagt seg flat», så nå skal vi visst glemme alt 😵

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
MissHannigan skrev (Akkurat nå):

Rike mennesker har vel alt dette, selv om de ikke er kongelige?

Marius er ikke rik. 

Men nei, selv ikke alle rike mennesker har alt det der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
velociraptor skrev (Akkurat nå):

Har alkurat skumlest noen kommentarfelt på facebook. Strategien har tilsynelatende fungert sjokkerende godt, det renner jo over av folk som synes synd på stakkars Marius, og som synes at nå må han få fred og nå har han jo sagt unnskyld og «lagt seg flat», så nå skal vi visst glemme alt 😵

🤢🤮

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Nå er det vel helst såkalte influencere som har falt for ham før, mulig de nå innser at et forhold med MBH ikke gjør siden deres mer rosa.

• Liker 3
Skrevet
velociraptor skrev (1 minutt siden):

I folks hode er han fortsatt lille-marius. Englegutten med golden hair. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, velociraptor said:

Det er så kvalmende. Men så allerede i kommentarfelt at når Julianne sto frem på instagram så var det negative kommentarer om at det kun var fordi hun var influencer og skulle ha oppmeksomhet. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Gjest MissHannigan
Skrevet
Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Marius er ikke rik. 

Men nei, selv ikke alle rike mennesker har alt det der. 

Marius bor på slottet, og livet hans er en evig fest og ferie. Han har nok godt med midler. Tror ikke MM økonomisk forskjellsbehandler sine 3 barn. MM får ganske mange millioner i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...