Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

"Æ har lyst å operere næsen min og få en sånn cute næse".

"Æ e så glad for at æ bare har pene venna"

Er det mulig å bli mer blåst i hodet?

🥴

Endret av Tough cookie
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (3 timer siden):

"Æ har lyst å operere næsen min og få en sånn cute næse".

"Æ e så glad for at æ bare har pene venna"

Er det mulig å bli mer blåst i hodet?

🥴

Har på følelsen av at hun opererer den snart 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det er utrolig trist å se hvordan ansiktet til Nora ser ut av alle inngrepene😱Hva driver hun med? Hun var naturlig pen. Hun begynner å få "cat" ansikt. Bare trist!!!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Jeg må si at det er utrolig trist å se hvordan ansiktet til Nora ser ut av alle inngrepene😱Hva driver hun med? Hun var naturlig pen. Hun begynner å få "cat" ansikt. Bare trist!!!

Hva mener du at hun har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (1 minutt siden):

Du ser ikke dette selv siden du spør? Du mener hun ser helt naturlig ut?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (2 minutter siden):

Lurer på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (11 minutter siden):

Du ser ikke dette selv siden du spør? Du mener hun ser helt naturlig ut?

Joda. Men interessant å høre hva du tror hun har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (1 minutt siden):

Joda. Men interessant å høre hva du tror hun har gjort?

Du får lese 50 sider bakover så tror jeg du finner mange gode tips i hva hun har gjort. Et lite hint er overdrevent fillers bruk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (1 time siden):

Har på følelsen av at hun opererer den snart 😛

Hun sa det i går på en snap fra California, og veninnen satt bak og sa at hun hadde den fineste nesen ever!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (18 minutter siden):

Hun sa det i går på en snap fra California, og veninnen satt bak og sa at hun hadde den fineste nesen ever!

Haha ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samtale med Danby Choi: 

"Ka e en kommunist? E det folk som jobber i kommunen?" :ler:

:klaske:

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er hun hos hudpleier og fjerner fillers som har klumpet seg i leppen, og det har hun gjort tidligere også.

Har hun naturlig fyldige lepper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 4.4.2024 den 18.18):

I dag er hun hos hudpleier og fjerner fillers som har klumpet seg i leppen, og det har hun gjort tidligere også.

Har hun naturlig fyldige lepper?

Hun har naturlige fyldige lepper, ligger et bilde av henne før fillers på forrige side i tråden

Hun har selv sagt at hun har fillers i lepper og hake. Høye kinnbein har hun fra naturens side (men godt mulig hun har fylt på enda mere, det blir uansett bare spekulasjon da hun ikke har sagt det selv) Usikker på om hun har samisk blod i årene eller kvenn (et folkeslag som også er en norsk minoritet sånn som samer), men typisk for både samer og kvenn er høye kinnbein, markert beinstruktur og skrå øyne

Synes hun var råtøff i Kompani Lauritzen; slengte seg i gjørma under trestokkene uten å tenke seg om, baklengshopp likedan.

Hun har jo vokst opp med å være i naturen, på jakt og fiske, men som mange jenter når de kommer i tenårene så hadde hun en drøm om å bli influenser. Endret seg helt da hun flyttet til Oslo og ble Sophie Elise sin marionette.

Er ikke noe overrasket om det var vennskapet med SE og skandalen med det berømmelige bildet der Nora holdt i en pose med hvitt pulver som SE ved en «feil» postet kostet Nora forholdet til Marius. Etter det bildet så virker det som at Nora har distansert seg mere fra SE og heller prøver å stå på egne bein. Tommel opp for det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (3 timer siden):

Hun har naturlige fyldige lepper, ligger et bilde av henne før fillers på forrige side i tråden

Hun har selv sagt at hun har fillers i lepper og hake. Høye kinnbein har hun fra naturens side (men godt mulig hun har fylt på enda mere, det blir uansett bare spekulasjon da hun ikke har sagt det selv) Usikker på om hun har samisk blod i årene eller kvennfolkeslag som også er en norsk minoritet sånn som samer), men typisk for både samer og kvenn er høye kinnbein,markert beinstruktur og skrå øyne

Synes hun var råtøff i Kompani Lauritzen; slengte seg i gjørma under trestokkene uten å tenke seg om, baklengshopp likedan.

Hun har jo vokst opp med å være i naturen, på jakt og fiske, men som mange jenter når de kommer i tenårene så hadde hun en drøm om å bli influenser. Endret seg helt da hun flyttet til Oslo og ble Sophie Elise sin marionette.

Er ikke noe overrasket om det var vennskapet med SE og skandalen med det berømmelige bildet der Nora holdt i en pose med hvitt pulver som SE ved en «feil» postet kostet Nora forholdet til Marius. Etter det bildet så virker det som at Nora har distansert seg mere fra SE og heller prøver å stå på egne bein. Tommel opp for det

Her vil jeg si du kommer med noe feil informasjon. Kvener er en minoritet, samer er et urfolk.  Kvenene innvandret til Norge fra Finland via Tornedalen. Noe som vil si at Kvenene har finsk opprinnelse og ikke de typiske samiske trekkene som høye kinnbein og de noe skrå øynene. At Kvenene med tiden har fått en del av disse trekkene skyldes at de har fått barn med samer i generasjoner. 

Forøvrig er navnet på denne folkegruppen Kven og ikke "Kvenn".

Hilsen same. Som beklager avsporingen ;)

• Liker 12
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (24 minutter siden):

Her vil jeg si du kommer med noe feil informasjon. Kvener er en minoritet, samer er et urfolk.  Kvenene innvandret til Norge fra Finland via Tornedalen. Noe som vil si at Kvenene har finsk opprinnelse og ikke de typiske samiske trekkene som høye kinnbein og de noe skrå øynene. At Kvenene med tiden har fått en del av disse trekkene skyldes at de har fått barn med samer i generasjoner. 

Forøvrig er navnet på denne folkegruppen Kven og ikke "Kvenn".

Hilsen same. Som beklager avsporingen ;)

Beklager🌻Jeg vet forsåvidt at samer er ett urfolk, gikk litt fort i svingene og ikke hodet på plass da jeg skrev :) 

Eksen min er kven (sorry skrivefeil du rettet på) dvs datteren vår/særkullsbarnet mitt er halvt kven, så historien om kvenene vet jeg endel om, da både eksen og jeg var opptatt av at hun vokste opp med kunnskap, språk og tradisjon fra fars side. Husker eksen var ekstremt opptatt av å ikke bli kalt same av andre da vi var sammen 😄 Både far og farfar snakker finsk, mens datteren vår er ikke helt stødig i det

Ang trekk som høye kinnbein, markert ansiktsstruktur og skrå øyne så er jeg ikke helt enig i at det er bare samer som har det Rakk å møte oldemor og oldefar til eksen, har også sett gamle familiebilder, og alle hadde disse trekkene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke ta henne alvorlig uansett hva hun sier eller gjør. Hun har operert seg så mye at hun ser ut som Jigsaw fra Saw filmene. Hun var jo så naturlig pen

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, MalloryK said:

Jeg klarer ikke ta henne alvorlig uansett hva hun sier eller gjør. Hun har operert seg så mye at hun ser ut som Jigsaw fra Saw filmene. Hun var jo så naturlig pen

Ja, det er tragisk! Hun sminker øynene sine veldig smale, men har hun også operert dem? Så mye injeksjoner på så unge jenter er tragisk, at de foretrekker et sånt utseende kan jeg ikke forstå. De mister naturlig særpreg og blir seende ut som en drøss andre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Beklager🌻Jeg vet forsåvidt at samer er ett urfolk, gikk litt fort i svingene og ikke hodet på plass da jeg skrev :) 

Eksen min er kven (sorry skrivefeil du rettet på) dvs datteren vår/særkullsbarnet mitt er halvt kven, så historien om kvenene vet jeg endel om, da både eksen og jeg var opptatt av at hun vokste opp med kunnskap, språk og tradisjon fra fars side. Husker eksen var ekstremt opptatt av å ikke bli kalt same av andre da vi var sammen 😄 Både far og farfar snakker finsk, mens datteren vår er ikke helt stødig i det

Ang trekk som høye kinnbein, markert ansiktsstruktur og skrå øyne så er jeg ikke helt enig i at det er bare samer som har det Rakk å møte oldemor og oldefar til eksen, har også sett gamle familiebilder, og alle hadde disse 

Kvenene innvandret til Finnmark og Troms på 1700 tallet. De fikk i stor grad barn med samiske partnere. Så dermed vil du mange generasjoner bakover finne kvener med typiske samiske trekk.

Min onkel er kven. Han har et, i mine øyne, typisk finsk utseende. Blond og blå øyne. Noe som går igjen i neste generasjon. Min kusine er høy, blond og har blå øyne. I kontrast til meg som er kortvokst, mørk med skråstilte brune øyne. Arv og miljø :)

Du nevner at din eks ikke likte å bli kalt same. Et litt morsomt faktum er at ikke alle kvener liker å bli omtalt som"Kven". De bruker "norskfinsk".

Men nå skal jeg gi meg med avsporinger og historietime.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må gå i mye rus i det miljøet. Det ser ut til at spesielt en av de har levd nokså hardt de siste årene. Ser ganske preget ut i ansiktet. Ikke heroin fjes akkurat, men det litt frekke rus fjeset mange får etter en del år med pulver og piller. Triste greier.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (19 timer siden):

Kvenene innvandret til Finnmark og Troms på 1700 tallet. De fikk i stor grad barn med samiske partnere. Så dermed vil du mange generasjoner bakover finne kvener med typiske samiske trekk.

Min onkel er kven. Han har et, i mine øyne, typisk finsk utseende. Blond og blå øyne. Noe som går igjen i neste generasjon. Min kusine er høy, blond og har blå øyne. I kontrast til meg som er kortvokst, mørk med skråstilte brune øyne. Arv og miljø :)

Du nevner at din eks ikke likte å bli kalt same. Et litt morsomt faktum er at ikke alle kvener liker å bli omtalt som"Kven". De bruker "norskfinsk".

Men nå skal jeg gi meg med avsporinger og historietime.

Min ex og farfolket hans bruker ordet kven og er stolte over det, og de omtaler seg som det, ulikt fra familie til familie kanskje🤷🏼‍♀️Ingen av de er blonde med blå øyne; men veldig mørkt hår og grønne øyne (inkludert datteren min)

Etter hva jeg har hørt fra min ex og hans familie så var det å bli kalt same eller bli sammen med en same noe som ikke ble godt ansett av kvenene. Ei historie fra min ex sin side (som bor i Finnmark) var at der gikk rykter om noe utroskap og at vedkommende hadde samisk blod i årene. Vedkommende fikk beinmargskreft og fikk donert beinmarg fra broren. I etterkant så uttalte han « nå er jeg i allefall 100% kven» 🙃

Men dette er ren avsporing. Jeg levde med eksen og hans familie i flere år og forholder meg til hva de har lært meg og deres tradisjoner. Tanten til datteren min er opptatt av slektsforskning og har gravd frem et imponerende familietre til veldig langt bak i tid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...