Jane How Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Så på Idol i går, noe som både kan være underholdende og irriterende. Og alltid er det visse "sjarmører" som skal framheves i media. Gårsdagens sjarmør var, om jeg ikke har misforstått, han jeg tror heter Audun. Nå er ikke jeg 16 lenger, men hva er så sjarmerende med han, jeg blir ekstra kvalm av å se på når han i tillegg blir stemplet som sjarmør. Ikke (kun) fordi han hadde str xxl i øyenbryn (ja nå var jeg ekkel), men at han skulle "deile" seg sånn, med blikket, da han sang. Det det går ofte igjen hos de såkalte sjarmørene (så det riktignok hos han som sang "Hurt" i 2005, også) men hvordan kan noen falle for noe slikt Jeg mener det sukkersøte og "sjelfulle" blikket som ofte dukker opp under sangen. Innspill?
Wonderwoman Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 Hehehe, må bare komme med et innspill her.. Så du han der Thomas i en av de første semifinalene, tror han er kompis med Christian Stenseng? Hadde på seg ei rød t-skjorte. Jeg måtte faktisk bytte kanal et øyeblikk, ble så utrolig flau på hans vegne.... Jeg skjønner jo at de prøver å selge seg selv, men de må jo skjønne at det virker mot sin hensikt?????? Det er så utrolig latterlig
Jane How Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2006 Dessverre (!) fikk jeg ikke med meg det! Men jeg søkte litt på nett nå, og har funnet en artikkel om han, hihi Her er den Her kan du til og med se Thomas og Christian synge karaoke sammen, om det skulle friste.
Wonderwoman Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 Hahaha, kan ikke si at det frister.... :hår: Får totalt fnatt av sånne folk! Se på meg jeg er så deilig, og jeg kan se dyyyypt inn i kameraet (men jeg kan desverre ikke synge, min uimotståelige sjarm får bare holde!)
Wonderwoman Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 hahahaha, er det mulig å være så FULL AV SEG SELV Men han håper at ingen tror han er sjøldigger... Humre, humre
Rebelle Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Hehe, såkalte "sjarmører" er så ufyselige, idol eller ikke idol.. hehe
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Nå er det vel ikke kun sangstemmen de konkurrerer med heller. Det er snakk om å bli verdens neste Idol. Da skal du også ha selvtillit nok til å flørte med kamera og publikum - ikke bare stå og synge. Det er show, jenter - SHOW, og i showbiz må man kunne gi det lille ekstra... Nå skulle jeg ønske noen kunne ta livet av Jante snart... vi skal bare ikke tørre og stikke oss frem her til lands, for da tror vi at vi er deilige eller bedre enn andre..
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #8 Skrevet 20. februar 2006 For min del har det ingen sammenheng med Janteloven å gjøre, Mysan. Hvorfor mener du at alle som er kritiske er det av misunnelse??? Jeg synes det er urkomisk å se gutter på halve min alder streve iherdig med sex-blikket på TV. Etablerte sangere får det sikkert til etterhvert, men 16-17-åringer...Vel, de dårer sikkert sine jevnaldrende, og slik er det i den alderen. Selv er jeg ikke mottagelig for dåreblikk fra unggutter uansett, så jeg ergrer meg ikke, hehe.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 For min del har det ingen sammenheng med Janteloven å gjøre, Mysan. Hvorfor mener du at alle som er kritiske er det av misunnelse??? Jeg synes det er urkomisk å se gutter på halve min alder streve iherdig med sex-blikket på TV. Etablerte sangere får det sikkert til etterhvert, men 16-17-åringer...Vel, de dårer sikkert sine jevnaldrende, og slik er det i den alderen. Selv er jeg ikke mottagelig for dåreblikk fra unggutter uansett, så jeg ergrer meg ikke, hehe. ← Har ikke nevnt misunnelse med ett ord jeg - janteloven går på at du ikke skal tro du er noe... har ikke mye med misunnelse å gjøre, men å vite sin plass. Og hvem vet - kanskje de får beskjed om å se forførende og flørtende inn i kamera...? Lage litt show?
Jane How Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2006 Det er show, jenter - SHOW, og i showbiz må man kunne gi det lille ekstra... Men det ER ikke det lille ekstra, det bare skal SE ut som det lille ekstra!! :grine2:
Wonderwoman Skrevet 20. februar 2006 #11 Skrevet 20. februar 2006 Jeg synes de dummer seg ut. Har ikke noe med janteloven å gjøre. Kurt Nilsen har jo kjempesuksess, og jeg har ALDRI hatt den samme flaue følelsen når han ser i kameraet. Prøver jo å sjarmere han også selvfølgelig, det er jo halve vitsen med opplegget, men ALT MED MÅTE.....
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #12 Skrevet 20. februar 2006 Men det ER ikke det lille ekstra, det bare skal SE ut som det lille ekstra!! :grine2: ← Fake it until you make it!
Replica Skrevet 21. februar 2006 #13 Skrevet 21. februar 2006 Nå er dette veldig unge mennesker, som gjerne gjør seg til på helt feil måte. Noen tips får de nok også, og prøver så godt de kan. Dette er en konkurranse, og man må skille seg ut. Hvilke måter man skiller seg ut på, får være opp til hver enkelt.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #14 Skrevet 21. februar 2006 Jeg følger heldigvis ikke med på Idol.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #15 Skrevet 21. februar 2006 Heldigvis ikke? Hvorfor "heldigvis"? Er det uheldig å følge med på det, mener du? Jeg følger ikke med selv heller, og har aldri gjort det. Jeg har vært innom såvidt et par episoder denne gangen, og kan ikke si jeg er overbegeistret for sangtalentet til noen av dem, og dermed blir det kjedelig å se på også.
Gjest Sukkerert Skrevet 21. februar 2006 #16 Skrevet 21. februar 2006 Hvem var det egentlig som stemte på Kjartan i forifjor? Jeg får det ikke helt til å stemme.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #17 Skrevet 22. februar 2006 Jeg må si jeg reagerte på denn Thomas i årets Idol (han som røk ut nokså tidlig). Prøvde han å etterlikne en blanding av Baywatch-menn og Ridge i Glamour? Det var tåpelig...og lett å gjennomskue.
Gjest Gitte Skrevet 22. februar 2006 #18 Skrevet 22. februar 2006 Så på Idol i går, noe som både kan være underholdende og irriterende. Og alltid er det visse "sjarmører" som skal framheves i media. Gårsdagens sjarmør var, om jeg ikke har misforstått, han jeg tror heter Audun. Nå er ikke jeg 16 lenger, men hva er så sjarmerende med han, jeg blir ekstra kvalm av å se på når han i tillegg blir stemplet som sjarmør. Ikke (kun) fordi han hadde str xxl i øyenbryn (ja nå var jeg ekkel), men at han skulle "deile" seg sånn, med blikket, da han sang. Det det går ofte igjen hos de såkalte sjarmørene (så det riktignok hos han som sang "Hurt" i 2005, også) men hvordan kan noen falle for noe slikt Jeg mener det sukkersøte og "sjelfulle" blikket som ofte dukker opp under sangen. Innspill? ← Ganske så enig med deg i grunn, men Audun har jeg jobbet med, og han faktisk en skikkelig godgutt
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Kan ikke se noe sjarm hos noen av årets deltakere (mannlige) jeg altså..
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #20 Skrevet 14. mars 2006 Jeg må si jeg reagerte på denn Thomas i årets Idol (han som røk ut nokså tidlig). Prøvde han å etterlikne en blanding av Baywatch-menn og Ridge i Glamour? Det var tåpelig...og lett å gjennomskue. ← Han som sa han skulle synge Easy av Faith no more?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå