AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Er litt tidlig ute, men er kjent for å være for sent ute med det meste så jeg tjuvstarter litt. Tenkte også å lage det selv, mest for å kunne være kreativ. Når halloween kommer er gutten min 1.5 år. Har du noen gode forslag til kostyme han kan bruke i bhg? (Vi skal nok ikke ut på knask eller knep) Helst ikke for dyrt eller vanskelig å lage selv 😅 Anonymkode: f2f60...c14
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Har ikke barnehagen til utlån? De har hvertfall det her fordi det er så unødvendig å kjøpe kostymer til så små barn 😅 Anonymkode: 2a645...f11 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har ikke barnehagen til utlån? De har hvertfall det her fordi det er så unødvendig å kjøpe kostymer til så små barn 😅 Anonymkode: 2a645...f11 Nå var det jo ikke det å kjøpe som var temaet her men kreative idéer til å lage. Fordi det er kreativt og gøy Anonymkode: 1eff0...857 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 Er jo mye inspo å hente på pinterest tenker jeg. Alt ifra enkle men kreative saue kostymer til pinocchio, dinosaur eller karakter fra andre nyere filmer osv Anonymkode: 16673...15f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Skrevet 8. august 2024 sjekk om barnehagen feirer halloween for det gjør de ikke her Anonymkode: 750ca...3aa
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #6 Skrevet 9. august 2024 Kan du ikke bare kjøpe et kostyme da? Anonymkode: b1054...5ed
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #8 Skrevet 11. august 2024 Ville også sjekket om det faktisk er behov for kostyme. I vår barnehage lager de kostymer selv som forberedelse til halloween (ettåringene maler på masker). Private kostymer er verken lov eller nødvendig. Anonymkode: 5e6c0...b3e 1
Million Skrevet 11. august 2024 #9 Skrevet 11. august 2024 Spøkelse. Kjøp et hvitt laken, klipp det til i riktig størrelse, klipp to hull til øyne og kanskje ett til munnen også hvis han skal spise noe, og det er det. Enklere kostyme finnes ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #10 Skrevet 11. august 2024 Spøkelse. Klipp til hvitt laken som poncho. Kan du sy kan du lage hette. Men en 1,5åring, trekker den vel av. Sort rundt øynene og hvit i ansiktet. Anonymkode: 75a6e...38d
Brunello Skrevet 11. august 2024 #11 Skrevet 11. august 2024 Eventuelt se på byttegrupper der du bor. Hadde du bodd der jeg bor, ville du kunnet fått masse fine kostymer for en flaske Pepsi Max eller en pose potetgull. men er det egentlig vanlig med Halloween i bhg. Husker ikke at være barn kledde seg ut i bhg. Da var det karneval som var utkledning. Halloween kom først med skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå