Gå til innhold

Typen med litt sminke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier meg enig i utsagnet "la gutter være gutter", men vil utdype det til: La gutter være gutter, og slik som de selv vil være.

Synes mange menn tar seg godt ut med sminke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit for meg :) Så lenge det ikke er snakk om brunkrem!

Skrevet

Om sambo ville sminket seg litt (med trykk på LITT) iblant ville det ikke brydd meg i det hele tatt! Han hadde faktisk på seg mascara en gang vi var ute og spiste, noe jeg syntes var kult! Men han bruker ikke noe til vanlig....bare litt foundation hvis han har en kvise han vil skjule. ;)

Syns det kan være litt sexy, bare det ikke er mye! Ikke slik som han i BB f.eks. men bittelitt er kult!

Skrevet

damn.. lot meg overtale til å bli sminket av hu i svingen istad. Nå nekter hun å si hvordan jeg fjerner det.

Skrevet
damn.. lot meg overtale til å bli sminket av hu i svingen istad. Nå nekter hun å si hvordan jeg fjerner det.

Min sover med det på han :grine2:

Tenkte det var en perfekt avslutning på hans "unkarsalbum" som innledes med han som 22-åring med full øyensminke og lebesift.... :grine2:

Skrevet

:grine2: Da leter du desperat gjennom alle krukkene hennes til du finner den det står rensekrem på, mulig du kommer unna med bruk av babyoil.

Jeg har sminket to av mine eks'er. Den ene for skøy, full make-up, han hadde en nydelig munn. Men barten var litt i veien. Den andre sminket jeg som ren nødhjelp en kveld vi skulle ut med venner. Han var sliten og hadde store mørke ringer under øynene. Så alt er ikke så svart/hvitt synes jeg. Men om han går på byen og ser ut som venninna mi, da mister han nok noe av maskuliniteten sin er jeg redd.

Gjest marthepia
Skrevet
Viller dere hatt noe i mot at typen hadde brukt litt sminke?

(feks, eyeliner....)

Klemmer

Maren :)

Eh...jeg synes det er rart!

Skrevet

Oj nå så jeg plutselig for meg en eldre fyr med kulemage på tur for å kikke på smårips, med pudder i skjegget og halvlitern i handa.

:grine2:

Erhm. Fra spøk til revolver:

Kommer jo veldig an på om han kler det da.

Men litt mascara, eyeliner, muligens en smule øyeskygge, kanskje til og med lip gloss/leppomade med litt farge kunne jeg akseptert - på byen. Har en kompis som pleier å låne sminke av meg når vi skal ut. Han er veldig søt med det.

Men da pappa kom i døra og skulle låne dekkstift ble jeg rett og slett litt satt ut. Han hadde en rar kvise og skulle holde en viktig presentasjon på jobben viste det seg, men allikevel. Veldig paff er uttrykket jeg leter etter.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hehe, hun ble vel inspirert av tråden. ;)

Gjest lightswitch
Skrevet

Selv hadde jeg nok følt at maskuliniteten min ble "kompromittert" med sminking, men så er jeg da også mer søt enn kjekk i utgangspunktet, vil jeg tro, så det er en vei jeg ikke ønsker å gå... :P

Men dekkstift må da vel være greit. Jeg har aldri sett på diskret tildekking av kviser etc. som "sminking".

Skrevet

Kjæresten min går ofte med eyeliner etc, og det liker jeg kjempegodt :)

Har også en ting for gutter med sminke!

Skrevet

Hadde ikke likt det, nei.

At han bruker dekkstift e.l. for å skjule kviser og sånt er helt greit, men noe mer sminke som f.eks. eyeliner, mascara og øyenskygge osv.. Nei, liker ikke det. Synes det blir fryktelig unaturlig, er ikke akkurat vant til det...

Skrevet

Spørs hva slags sminke. Om han låner dekkstiften min er det helt greit. Jeg ser heller ikke på gjennomført sminke a la goth som et problem. Det er vel aldersbetinget. Jeg kunne aldri ha vært sammen med en gother, men det er en annen historie...

Hvis mannen min brukte mascara eller eyeliner ville han ikke ha vært mannen min.

Skrevet

Der går faktisk grensa for meg!!!

Sminke og skjørt hører ikke hjemme på en mann.

(mm han er skotte da..)

Skrevet

Ooo ... kjæresten min med sort eyeliner på Halloween var :sikle: Ga mersmak, ja!

Skrevet

Hvis mannen min begynte å bruke sminke tror jeg bare jeg syns det hadde vært rart... Hadde vel ymta frempå at det kanskje ikke var min greie...

Skrevet

Hadde faktisk reagert på dekkstift på samme måte som de fleste her ville reagert på eyeliner og mascara, jeg... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...