got2go Skrevet 6. august 2024 #61 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg snoker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 6. august 2024 #62 Del Skrevet 6. august 2024 Nei, det har jeg absolutt ingen interesse av. Jeg respekterer mine venners privatliv, og forventer selv respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #63 Del Skrevet 6. august 2024 Nei, jeg vil helst ikke vite hva folk har i nattbordskuffen sin😬 Anonymkode: bf8d5...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #64 Del Skrevet 6. august 2024 Nei, har aldri snoket. Er en del på besøk hos andre, og eneste gang jeg åpner en skuff er om det er tomt for toalettpapir. Trenger jeg et plaster sender jeg en melding om hvor det er. Unntaket er vel kjøkkenet, å lete etter et vannglass tenker jeg er innafor. Jeg har ryddet dødsbo etter nære. Og eneste det har lært meg er at jeg gjør rett i å ikke snoke, for eneste utfallet er at du lærer og ser ting du ikke vil se. Anonymkode: bc559...dc3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 6. august 2024 #65 Del Skrevet 6. august 2024 Er det noe å snoke etter på hytter? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #66 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde nok gjort det da jeg var yngre. Men nå synes jeg ikke sånt er noe særlig interessant lenger. Anonymkode: c006b...276 Samme her Anonymkode: 2b3f1...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #67 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg kunne sikkert tittet i baderomsskapet av ren nysgjerrighet. Vet ikke hvorfor, det er aldri noe interessant der, ikke noe å snoke i. Men nattbordskuff?!! Aldri. Anonymkode: 5d4f4...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #68 Del Skrevet 6. august 2024 Selvsagt! Det beste hadde jo vært om jeg kom over noe sexleketøy eln på den andre siden har jeg blitt voksen, så kanskje den prektige siden i meg hadde vunnet over den nyskjerrige… men noen skuffer og skap hadde jeg åpnet Anonymkode: 84c95...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. august 2024 #69 Del Skrevet 6. august 2024 Hadde ikke tenkt over det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #70 Del Skrevet 6. august 2024 svartkatt skrev (7 minutter siden): Er det noe å snoke etter på hytter? 🤔 Kanskje noen har en spesiell hyttedildo? Anonymkode: db1ae...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #71 Del Skrevet 6. august 2024 Nei, har lånt hytter, men aldri åpnet skap og skuffer. Vi har med selv det vi behøver i løpet av oppholdet. Jeg respekterer uansett andres privatliv, enten det er hytter eller badet deres hjemme. Anonymkode: 17bba...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. august 2024 #72 Del Skrevet 6. august 2024 Hadde tittet på kjøkkenting og i skapene på stua. Synes de tingene er gøy å titte på. Klesskap, nattbordskuff eller sminke på badet er jeg ikke intr i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #73 Del Skrevet 6. august 2024 Nei, hvem faen gidder å snoke hos folk. Er en spesiell type mennesker som holder på med det der. Anonymkode: 650ef...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #74 Del Skrevet 7. august 2024 Irja skrev (14 timer siden): Hadde tittet på kjøkkenting og i skapene på stua. Synes de tingene er gøy å titte på. Klesskap, nattbordskuff eller sminke på badet er jeg ikke intr i. Det gjør jeg alltid når jeg kommer til et sted jeg skal lage mat. Får en oversikt over alt utstyret på kjøkkenet, slik at det er effektivt når jeg går i gang. Regner med at de som låner ut og vet gjester skal lage mat, vet at disse skuffene vil åpnes. Anonymkode: bc559...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #75 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Og hva skal du med den informasjonen? Skal du bruke det som pressmiddel, sladre om det til andre, eller hva er formålet? Anonymkode: db1ae...999 Absolutt ingenting,kun rent tidsfordriv. Anonymkode: 58070...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #76 Del Skrevet 7. august 2024 Åpne skap og skuffer? Ja. Saumfare absolutt alt for å se om de har "private hemmeligheter"? Virkelig ikke. Det er ikke alt jeg ønsker å vite om folk. En gang lånte jeg leiligheten til en bekjent, og åpnet baderoms-skapet for å lete etter et håndkle. Synet av de "SM-lekene" som møtte meg, gjorde meg egentlig ganske beklemt. Jeg var interessert i å tørke hendene, ikke informasjon om vertskapets seksuelle preferanser. Jeg klarer ikke å la være å tenke på det når jeg møter dem. 🤪 Anonymkode: fe48a...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #77 Del Skrevet 7. august 2024 Nei, det ville jeg ha følt veldig ubehagelig å synke ned på et slikt nivå. Snakker om å være utakknemlig for lån av hytte/leilighet. Hva skulle jeg brukt det jeg eventuelt fant om jeg snoket til? Det hadde ikke tilført meg noe nytteverdi i så måte. De som snoker er neppe de som eventuelt er rause nok til å låne ut noe selv. Anonymkode: 4924f...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #78 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 12.31): Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå? Anonymkode: 4ac5c...f73 Ja. Ja. Anonymkode: 61c6e...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 7. august 2024 #79 Del Skrevet 7. august 2024 Nei, fordi det ikke virker spesielt interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #80 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg hadde ikke gjort det nei. Jeg kan ikke klare å se hva som ville vært av interesse for meg der. Hva andre har i skapene sine er jo virkelig ikke interessant på noen som helst måte. I tillegg er det jo respektløst og unødvendig selvsagt. Anonymkode: 78af6...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå