Gå til innhold

Hvilke pølser liker du best?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å spise litt mindre ultraprosessert. Har lyst til å lage pølsegrateng, lurer på hvilke pølser dere syns er gode som også er grove og passer til det? :) 

Anonymkode: 795d0...1a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pappas hjemmelagde elgpølser er kjempegode. Ellers er det mye godt hos den lokale pølsemakeren.

Anonymkode: a3b77...164

AnonymBruker
Skrevet

Kjøttpøls

Anonymkode: f1739...d8e

AnonymBruker
Skrevet

Go' og magrere kjøttpølse, smaker det samme som vanlig kjøttpølse og funker til det meste.

Anonymkode: 78543...0b3

AnonymBruker
Skrevet

Brubakkenpølser og typiske "pølsemakerpølser"! Og rå pølser fra Jacobs, klemmer ut kjøttet og bruker det i blant annet supper og sauser. 😊

Anonymkode: 63e6d...456

AnonymBruker
Skrevet

Metervare har gode pølser. Her får jeg tak i de på Meny og noen ganger Spar. Ellers kjøper jeg fra lokale produsenter.

Anonymkode: a6b0b...9cb

Skrevet

Liker best pølsene til Jens Eide. 

AnonymBruker
Skrevet

Både for smak og miljø vil jeg anbefale vilt, og lokalt. Jeg handler rett fra jaktlag/bonde. Men de har som regel også lokalmat-fryser på Meny. 

Anonymkode: 35c01...66e

Skrevet

Gilde kjøttpølser (kokte) til potetmos eller spagetti. På bålet liker jeg ost og beikenpølse . Lammepølse er også godt. Ellers har jeg noen lokalproduserte favoritter som jeg liker.

Skrevet

Hvis du også skal prøve å spise mindre UP kan Strøm- larsens anbefales eller Brødr ringststad. Disse er vel UP, men likevel betydelig høyere kjøttandel.  Noen av de til sistnevte har vunnet NM.

Jeg synes øl-og cheddar pølsene til Strøm- Larsen er veldig gode- disse er det mye smak i og smaker noe helt annet enn vanlige pølser. Personlig er vanlige pølser veldig kjedelig og intetsigende på smak, synes jeg. 

Heldiggris har jeg ikke prøvd, men etter det jeg kan se er, er de ikke UP. Selges på Oda i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...