Gå til innhold

Hund og turbukse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen, men bruker i hovedsak 2-3 favoritter. Her er det tur og trening stort sett hver dag, og jeg har en hoppende hund, men ser ikke at jeg skulle trengt flere likevel :vetikke:

Om det blir poteavtrykk på buksa, lar jeg den tørke og så børster jeg den av. Det funker stort sett veldig fint. 

Og jeg legger ikke merke til hva noen i klubben har på seg på treninger :laugh: 

Anonymkode: 2d239...e30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 per sesong, men blir mest regnkåpe og støvler i dårlig vær. Små hunder som foretrekker å være inne når det regner. 

Men turbukser tørker fort. Skjer det at jeg går i regnet før jobb så henger jeg den på badet og har tørr bukse når jeg kommer hjem...

Anonymkode: 93d73...cb9

• Liker 1
Skrevet

Koksgrått min venn, koksgrått. Skitne potespor tørker, børstes bort og forblir glemt. 

Trenger kun 1 turbukse, vaske innimellom. 

Regntøy når det høljer ned. 

Anonymkode: 47acf...0ec

• Liker 1
Skrevet

Bruker kun vanlige bukser (myke bukser i bomull.) Turbukser er i polyester og det er ubehagelig og klamt. Bruker heller en lang regnkåpe.

Koster ikke så mye for regntette bukser, da.

Skjønte ikke hva du mente med at du trenger 5 bukser, holder vel i massevis med 2 turbukser??

Anonymkode: 9632b...feb

Skrevet

Jeg har to, også bruker jeg skallbukse om det er skikkelig ruskevær eller kaldt. På hverdagene så går jeg jo tur i vanlige klær, og blir de våte/møkkete så vasker jeg dem bare 🤷‍♀️

men vi har en sånn «klesklypeparaply» på badet så vi kan tørke turtøy/luer/hansker etc mellom hver bruk. Den er gull!

Skrevet

Jeg har to turbukser og en regnbukse. Bruker alltid regntøy når det regner.

Anonymkode: 128e4...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...