AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #21 Skrevet 7. august 2024 Jeg har noen, men bruker i hovedsak 2-3 favoritter. Her er det tur og trening stort sett hver dag, og jeg har en hoppende hund, men ser ikke at jeg skulle trengt flere likevel Om det blir poteavtrykk på buksa, lar jeg den tørke og så børster jeg den av. Det funker stort sett veldig fint. Og jeg legger ikke merke til hva noen i klubben har på seg på treninger Anonymkode: 2d239...e30 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #22 Skrevet 10. august 2024 Har 2 per sesong, men blir mest regnkåpe og støvler i dårlig vær. Små hunder som foretrekker å være inne når det regner. Men turbukser tørker fort. Skjer det at jeg går i regnet før jobb så henger jeg den på badet og har tørr bukse når jeg kommer hjem... Anonymkode: 93d73...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #23 Skrevet 10. august 2024 Koksgrått min venn, koksgrått. Skitne potespor tørker, børstes bort og forblir glemt. Trenger kun 1 turbukse, vaske innimellom. Regntøy når det høljer ned. Anonymkode: 47acf...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #24 Skrevet 10. august 2024 Bruker kun vanlige bukser (myke bukser i bomull.) Turbukser er i polyester og det er ubehagelig og klamt. Bruker heller en lang regnkåpe. Koster ikke så mye for regntette bukser, da. Skjønte ikke hva du mente med at du trenger 5 bukser, holder vel i massevis med 2 turbukser?? Anonymkode: 9632b...feb
Summeer Skrevet 10. august 2024 #25 Skrevet 10. august 2024 Jeg har to, også bruker jeg skallbukse om det er skikkelig ruskevær eller kaldt. På hverdagene så går jeg jo tur i vanlige klær, og blir de våte/møkkete så vasker jeg dem bare 🤷♀️ men vi har en sånn «klesklypeparaply» på badet så vi kan tørke turtøy/luer/hansker etc mellom hver bruk. Den er gull!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #26 Skrevet 10. august 2024 Jeg har to turbukser og en regnbukse. Bruker alltid regntøy når det regner. Anonymkode: 128e4...571
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå