Gjest Arbeidssøker Skrevet 18. februar 2006 #1 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei! Jeg har vært på utkikk etter noe annet å jobbe med, og da kunne jeg tenke meg å jobbe med mine kreative evner. Om det lar seg gjøre da... Har dere forslag til hva det kan være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #2 Del Skrevet 18. februar 2006 Ideer til kreative yrker: - idépilot - kunst/formingslærer - grafisk designer (ikke Mac-operatør) - skribent/tekstforfatter - smykkedesigner/gullsmed - klesdesigner - dekoratør (eller hva de heter disse som lager utstillinger i butikkvindu etc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 18. februar 2006 #3 Del Skrevet 18. februar 2006 Fotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 18. februar 2006 #4 Del Skrevet 18. februar 2006 I tillegg til de som allerede er nevnt: Interioerarkitekt Animastoer Motedesigner Moebeldesigner Illustrastratoer Tekstildesigner Gullsmed Webdesigner Produktdesigner Glasskunstner... Mange muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. februar 2006 #5 Del Skrevet 18. februar 2006 blomsterdekoratør Illustratør Grafisk designer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #6 Del Skrevet 18. februar 2006 Reklamebransjen, tekstforfatter, idèskaper, konsulent for næringslivet, art director, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #7 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for svar!!! Her var mange spennende alternativer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #8 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for svar!!! Her var mange spennende alternativer! ← En som vil jobbe med kreative yrker burde kanskje være kreativ nok til å komme opp med en del kreative jobber selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå