AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hei! Har oppdaget en litt øm(kun når jeg tar på den) blemme under den ene puppen. Føler litt det er en føflekk, men er ikke sikker. Den er litt utstikkende og har en ganske glatt overflate. La merke til den for noen mnd siden, men tenkte det var en kvise og glemte den litt ut. Ble plutselig redd for at det kan være hudkreft, så fint å høre om noen har hatt noe lignende. Legger ved 3 bilder. Anonymkode: 713f6...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 TS her igjen😅 Begynte å google litt nå, og synes det kan se litt ut som basalcellekreft. Men står at det er vanligst i ansiktet, så kanskje ikke så sannsynlig mtp plasseringen? Hvor lenge kan jeg evt vente og se før jeg drar til legen? Anonymkode: 713f6...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS her igjen😅 Begynte å google litt igjen nå og synes det kan se litt ut som basalcellekreft. Men står at det er vanligst i ansiktet, så kanskje ikke så sannsynlig mtp plasseringen? Hvor lenge kan jeg evt vente og se før jeg drar til legen? Anonymkode: 713f6...5a3 Anonymkode: 713f6...5a3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Noen som har noen råd eller erfaringer? ts Anonymkode: 713f6...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå