moff Skrevet 5. august #1 Del Skrevet 5. august En tights som ikke sklir ned og med lomme på siden til telefonen. Er det noen som har noen anbefalinger der? Jeg er tynn med hofter men har ikke magefett, så må helst ha noe som sitter skikkelig godt rundt magen så den ikke sklir. Til nå har jeg brukt bara sine tights i str xs. De er greie, bare lurer på om det eksisterer noe enda mer "sklisikkert" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. august #2 Del Skrevet 5. august Prøvd bara sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moff Skrevet 5. august Forfatter #3 Del Skrevet 5. august mereo skrev (Akkurat nå): Prøvd bara sine? Ja, som jeg skriver er det bara sine jeg bruker nå. Er de helt sklisikre på deg? Kanskje kroppen min bare har en ugunstig form :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. august #4 Del Skrevet 5. august moff skrev (14 minutter siden): Ja, som jeg skriver er det bara sine jeg bruker nå. Er de helt sklisikre på deg? Kanskje kroppen min bare har en ugunstig form :s 🙈den biten så jeg ikke - er’e muuuuuuli’? 🤣 Hadde noen fra puma, men den blei veldig slapp fort 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. august #5 Del Skrevet 5. august Hva med de nye til 2XU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Del Skrevet 5. august Jeg er veldig fornøyd med High Lux-modellen fra Rebook (jeg har den lengste shortsen som går godt ned på lårene, ikke bootie-shortsen). Selv om jeg har gått ned i vekt siden jeg fikk den, og den derfor har blitt en størrelse for stor og sitter noe løsere på meg så sklir den ikke ned. Får plass til både nøkler, airpodcase og tung mobil i lomma uten at det er ubehagelig. Anonymkode: cfb5d...b04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Del Skrevet 6. august Hvor godt tightsen sitter vil komme helt an på fasongen din. For meg er det kun Bara som har funket. Alt annet sklir ned. Jeg er slank, men har mye hofter og rumpe, og veldig smal midje. Anonymkode: e86c6...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Del Skrevet 6. august Høres ut som jeg har lignende kroppsform som deg. Jeg er veldig fornøyd med Eyda. Anonymkode: 377a3...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Del Skrevet 6. august Trine pocket tights fra Eyda har knyting i livet i tillegg til å sitte godt i livet. Jeg synes også at reebook lux high rise sitter svært godt på, men den er litt tykkere i stoffet. Anonymkode: 9080b...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Del Skrevet 6. august Etter å ha kjøpt dyrt treningstøy siste år, har jeg faktisk vært godt fornøyd med en del jeg har kjøpt på HM siste år. Så en med lomme her om dagen. lang, sort tights. Ikke prøvd selv, da jeg bruker bånd, men ville absolutt tatt en titt. Anonymkode: 54a4b...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moff Skrevet 7. august Forfatter #11 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 9.26): Hvor godt tightsen sitter vil komme helt an på fasongen din. For meg er det kun Bara som har funket. Alt annet sklir ned. Jeg er slank, men har mye hofter og rumpe, og veldig smal midje. Anonymkode: e86c6...484 Ja, det er sant. Når jeg løper med bara får jeg en liten luftig trekant fremme på magen og har sett på andre joggere at de ikke har den trekanten. Str xxs i bara er riktig rundt livet, men da kjennes det ut som jeg stopper alt av blodsirkulasjon i lår og jeg får kameltå hehe. Har høye hoftekammer som gjør at jeg må ha tightsen høyt oppe, så det er nok som du sier fasongen min som ikke passer helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moff Skrevet 7. august Forfatter #12 Del Skrevet 7. august Ser ut som Reebok og eyda må testes! Takk for hjelp dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Del Skrevet 7. august Bindebånd i livet. Anonymkode: 4cdcd...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Del Skrevet 7. august Just now, AnonymBruker said: Bindebånd i livet. Anonymkode: 4cdcd...f66 Har Nike Dri-Fit (men i XL). En lomme på låret, en bak med glidelås. Anonymkode: 4cdcd...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #15 Del Skrevet 9. august Veldig fornøyd med Eyda Anonymkode: 78332...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå