agent Skrevet 14. april #81 Skrevet 14. april (endret) Hvilken SoMe er det de refererer til i dag.? De skulle visst kontakte advokat, pga. eskorte rykter. Har ikke trykket på avfølg knappen ennå😂 Endret 14. april av agent 1
Peace & Love 2026 Skrevet 14. april #82 Skrevet 14. april Stay skrev (På 5.8.2024 den 21.51): Mary-Kate og Ashley det er snakk om? 😆 Johanna og Mathilda heter Olsson... Hahahahaha, trodde først at det var godeste Mary-Kate og Ashley det var snakk om! 2
Snikendeull Skrevet 15. april #83 Skrevet 15. april agent skrev (15 timer siden): Hvilken SoMe er det de refererer til i dag.? De skulle visst kontakte advokat, pga. eskorte rykter. Har ikke trykket på avfølg knappen ennå😂 Nara 1
agent Skrevet 15. april #84 Skrevet 15. april Peace & Love 2026 skrev (23 timer siden): Hahahahaha, trodde først at det var godeste Mary-Kate og Ashley det var snakk om! 1
agent Skrevet 15. april #85 Skrevet 15. april Snikendeull skrev (15 timer siden): Nara Var innom den kontoen idag, men det ble ikke nevnt. Kunne vært artig å høre 🫣🫣 Men det er vel kanskje advokat sak nå.
Aristokrat1 Skrevet 15. april #86 Skrevet 15. april agent skrev (42 minutter siden): Var innom den kontoen idag, men det ble ikke nevnt. Kunne vært artig å høre 🫣🫣 Men det er vel kanskje advokat sak nå. 1
Surrhurt Skrevet 19. april #87 Skrevet 19. april Durancell skrev (På 1.12.2025 den 18.41): Er det mulig å få invite på det forumet? På innboks. Svensk?
Surrhurt Skrevet 19. april #88 Skrevet 19. april agent skrev (På 14.4.2026 den 15.21): Hvilken SoMe er det de refererer til i dag.? De skulle visst kontakte advokat, pga. eskorte rykter. Har ikke trykket på avfølg knappen ennå😂 Nara på snap
Surrhurt Skrevet 19. april #89 Skrevet 19. april Stemmer det at de ikke har lagt ut noe mer de siste dagene? 1
agent Skrevet 20. april #90 Skrevet 20. april (endret) Surrhurt skrev (9 timer siden): Stemmer det at de ikke har lagt ut noe mer de siste dagene? Ble mistenkelig stille fra den kanten. Siste var vel at J skulle tilbake til Dubai. Fikk med meg at Na... la ut litt igår. Endret 20. april av agent
agent Skrevet 23. mai #91 Skrevet 23. mai (endret) Har de sluttet å snappe?@Heike m72 Endret 24. mai av agent
rock&republic Skrevet 30. mai #93 Skrevet 30. mai Noen som vet hva som har skjedd? Finner de ikke på snap lenger
Sirah Skrevet 30. mai #94 Skrevet 30. mai rock&republic skrev (3 minutter siden): Noen som vet hva som har skjedd? Finner de ikke på snap lenger Jeg finner de. Kan du ha blokkert dem ved en feil?
rock&republic Skrevet 30. mai #95 Skrevet 30. mai Sirah skrev (21 minutter siden): Jeg finner de. Kan du ha blokkert dem ved en feil? Hmmm hvordan finner jeg ut det?
rock&republic Skrevet 30. mai #96 Skrevet 30. mai rock&republic skrev (9 minutter siden): Hmmm hvordan finner jeg ut det? Fant det og ja de hadde ved et uhell blitt blokket
Sirah Skrevet 30. mai #97 Skrevet 30. mai rock&republic skrev (3 timer siden): Fant det og ja de hadde ved et uhell blitt blokket Veldig fort gjort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå