agent Skrevet torsdag kl. 17:24 #41 Skrevet torsdag kl. 17:24 Sirah skrev (5 minutter siden): Håper hunden er i rute 🫣 Krysser armer og bein her for🐕Ralph🐕 Tenk hvor vondt det må være for Mathilda 😟
Sirah Skrevet torsdag kl. 18:05 #42 Skrevet torsdag kl. 18:05 agent skrev (41 minutter siden): Krysser armer og bein her for🐕Ralph🐕 Tenk hvor vondt det må være for Mathilda 😟 Ja denne her må være forferdelig...
Dollyen Skrevet i går, 06:26 #43 Skrevet i går, 06:26 opp med hånden de som tror at Ralph blir med til Dubai igjen, eller at foreldrene ender opp med en til hund Det hadde garantert vært det beste for Ralph å bli i Sverige vil jeg tro.
Sirah Skrevet i går, 06:57 #44 Skrevet i går, 06:57 Dollyen skrev (29 minutter siden): opp med hånden de som tror at Ralph blir med til Dubai igjen, eller at foreldrene ender opp med en til hund Det hadde garantert vært det beste for Ralph å bli i Sverige vil jeg tro. I det minste håper jeg at Ralph blir i Sverige til det er trygt i Dubai slik at de slipper en slik runde til 🫣 1
agent Skrevet i går, 10:33 #45 Skrevet i går, 10:33 Sirah skrev (3 timer siden): I det minste håper jeg at Ralph blir i Sverige til det er trygt i Dubai slik at de slipper en slik runde til 🫣 Helt enig 🫣 Han burde ha ankommet nå????
agent Skrevet i går, 13:45 #47 Skrevet i går, 13:45 Aristokrat1 skrev (1 time siden): Ha kom ikke. Var noe galt med passet nå. Jeg så det🤔 Kanskje planet har vært at hun Melisa har fått Ralph.🤔 Nei tror ikke det, de virker jo lei seg, nei det går ikke ann. Får håpe han kommer seg avgårde på Mandag ❤️🙏
Aristokrat1 Skrevet i går, 13:49 #48 Skrevet i går, 13:49 (endret) agent skrev (4 minutter siden): Jeg så det🤔 Kanskje planet har vært at hun Melisa har fått Ralph.🤔 Nei tror ikke det, de virker jo lei seg, nei det går ikke ann. Får håpe han kommer seg avgårde på Mandag ❤️🙏 Personlig så klarer jeg ikke å forstå at det ikke er mulig å fikse sånne papirer selv🙆🏻♀️ Men jeg aner heller ikke hvordan det er i Dubai. Virker som alt skal fikses av andre alltid. Om det er standard eller latskap aner jeg ikke. Endret i går, 13:50 av Aristokrat1 1
agent Skrevet i går, 14:00 #49 Skrevet i går, 14:00 Aristokrat1 skrev (9 minutter siden): Personlig så klarer jeg ikke å forstå at det ikke er mulig å fikse sånne papirer selv🙆🏻♀️ Men jeg aner heller ikke hvordan det er i Dubai. Virker som alt skal fikses av andre alltid. Om det er standard eller latskap aner jeg ikke. 🎯 trodde de hadde ordnet og forhørt seg, om alt . Men det er jo en ekstraordinær situasjon der nede, kan være en grunn. 🤔
Sirah Skrevet i går, 14:10 #50 Skrevet i går, 14:10 agent skrev (8 minutter siden): 🎯 trodde de hadde ordnet og forhørt seg, om alt . Men det er jo en ekstraordinær situasjon der nede, kan være en grunn. 🤔 De reglene er jo veldig kompliserte og veldig forskjellig fra land til land. Er jo nok av folk som har stått desperate på grensen fordi at en eller annen vaksine eller ormekur har manglet. Utrolig fortvilende situasjon 😭 Enda godt at hunden i det minste er hos venninnen hennes 💔
agent Skrevet i går, 14:37 #51 Skrevet i går, 14:37 Sirah skrev (22 minutter siden): De reglene er jo veldig kompliserte og veldig forskjellig fra land til land. Er jo nok av folk som har stått desperate på grensen fordi at en eller annen vaksine eller ormekur har manglet. Utrolig fortvilende situasjon 😭 Enda godt at hunden i det minste er hos venninnen hennes 💔 Det en trøst i alt dette, jeg hadde vært så fortvilet 😪😭😢 Har forstått det er hushjelpen, hun skal få betalt som før. Selv om dem ikke der. Mathilda forklarte det på snappen. 🫣 Det er jo en kjempesnillt av dem👍 Får håpe det er gode nyheter mandag/tirsdag
Sirah Skrevet i går, 14:40 #52 Skrevet i går, 14:40 agent skrev (1 minutt siden): Det en trøst i alt dette, jeg hadde vært så fortvilet 😪😭😢 Har forstått det er hushjelpen, hun skal få betalt som før. Selv om dem ikke der. Mathilda forklarte det på snappen. 🫣 Det er jo en kjempesnillt av dem👍 Får håpe det er gode nyheter mandag/tirsdag Jeg hadde vært helt knust 😭 Da er han i det minste hos "kjentfolk" ❤️ Jeg sliter litt med dialekten deres merker jeg, så ikke alltid jeg får med meg alt 🫣 1
Sirah Skrevet i går, 15:09 #53 Skrevet i går, 15:09 Har noen hørt den siste podcasten deres? Jeg tror vi er rimelig snille i hvordan vi har omtalt Maximus i forhold til mange andre 🫣 Jeg har ikke hørt den, bare lest introduksjonen 🫣
agent Skrevet i går, 15:44 #54 Skrevet i går, 15:44 Sirah skrev (1 time siden): Jeg hadde vært helt knust 😭 Da er han i det minste hos "kjentfolk" ❤️ Jeg sliter litt med dialekten deres merker jeg, så ikke alltid jeg får med meg alt 🫣 Den er litt vanskelig den der😅
Sirah Skrevet i går, 15:54 #55 Skrevet i går, 15:54 agent skrev (9 minutter siden): Den er litt vanskelig den der😅 Ja den er det 😅
Sol 75 Skrevet 20 timer siden #56 Skrevet 20 timer siden Slik jeg forstod det så skal Mathilda prøve å få fikset slik at Ralph kommer til Sverige på mandag, er litt usikkert ennå. Mathilda jobber med saken. Er så mye styr med regler, papirer osv. Selv hadde jeg vært knust, men skjønner at Ralph har det bra ❤️ 1
agent Skrevet 2 timer siden #57 Skrevet 2 timer siden Sol 75 skrev (17 timer siden): Slik jeg forstod det så skal Mathilda prøve å få fikset slik at Ralph kommer til Sverige på mandag, er litt usikkert ennå. Mathilda jobber med saken. Er så mye styr med regler, papirer osv. Selv hadde jeg vært knust, men skjønner at Ralph har det bra ❤️ Håper det går nå. Har de forhørt seg med veterinæren på flyplassen i København , ang. lover og regler. I Norge er alt sånn veldig strengt, men kanskje andre regler i Danmark og Sverige. Bare han kommer seg til København ❤️🙏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå