AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Lurer på å selge noen klær, men sender jo aldri noe i posten lenger, så lurer jo rett og slett på hvordan jeg gjør det om jeg f.eks skal selge en jakke? Hvordan pakker jeg den inn? Får jeg kjøpt noe innpakning som egner seg noen plass eller pakker jeg bare inn i en plastpose o.l og teiper rundt? Vil jo ikke at det skal være veldig stygt innepakket om det er et litt dyrt plagg. Hva gjør dere? 😅 Anonymkode: 61344...0f7
Harlekin Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Jeg bruker en tynn plastpose innerst (uten trykk, sånn at det ikke smitter over på klærne) og gråpapir, en tidligere brukt emballasje fra en nettbutikk eller en pappeske ytterst, alt etter hva som passer best. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på å selge noen klær, men sender jo aldri noe i posten lenger, så lurer jo rett og slett på hvordan jeg gjør det om jeg f.eks skal selge en jakke? Hvordan pakker jeg den inn? Får jeg kjøpt noe innpakning som egner seg noen plass eller pakker jeg bare inn i en plastpose o.l og teiper rundt? Vil jo ikke at det skal være veldig stygt innepakket om det er et litt dyrt plagg. Hva gjør dere? 😅 Anonymkode: 61344...0f7 Sender mye med liten Norgespakke posten. Bruker esker, poser jeg får tilsendt ting i. Eller tar med en passende eske fra en butikk når vi handler, de er gratis. Pakker i plast innerst, eske og plast utenpå om esken er dårlig. Vrengt bærepose er greit å ta utenpå. viktigste er at tingene kommer hele frem til mottaker. Anonymkode: 845af...b95
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Ruller sammen klærne, og pakker enten i plastpose eller om jeg har, en Zalando eller tilsvarende papirpose. Enkelt. Skriver på kode og leverer på posten. Bruker PostNord mest, halve prisen. Anonymkode: b828e...802
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Som oftest med et bærenett innerst (typ Normal sine), og en plastpose ytterst. Eller så bruker jeg en plastpose som kommer fra der jeg har bestilt klær i fra. Anonymkode: 56e91...0c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå