Whateverguyface Skrevet 4. august #1 Del Skrevet 4. august Jeg har vært på varslingsinnstillinger og slått av alt men hva har jeg misset siden jeg ennå får mailer om at folk kommenterer på tråder jeg har kommentert på? Det er JÆVLIG irriterende og skjønner ikke hvorfor dette er en innstilling i utgangspunktet. Dette er 2024 og ikke 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 4. august #2 Del Skrevet 4. august (endret) Hei. Som regel når man har valgt å følge en tråd, og valgt å få mail om dette når man trykker på "følger", så vil man få mail om dette fram til man avfølger tråden igjen. Hvor ofte man får mail varierer ut ifra hvilket alternativ man har trykket på når man valgte å følge tråden. Det du kan gjøre, er å avfølge tråden igjen. Da går du helt nederst i tråden du får varsler fra, og trykker på "følger". Legger ved et bilde av hvordan det ser ut når du da trykker på følger-knappen. Da kan du trykke på "slutt å følge" som er ved siden av "oppdater preferanser". Håper det hjelper! Matas, mod. Endret 4. august av Matas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå