Gå til innhold

Fungerer det med vognpose til 2-4 åring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en på snart 2,5 år, vurderer å kjøpe en vognpose for høst/vår, skal bruke den ettersom jeg triller til og fra barnehagen.

Men er det plass og praktisk for et så sort barn?

Har hittil bare hatt vintervognpose og den var uunværlig på vinteren. På våren brukte vi teppe, men opplevde at jeg stadig måtte rette på det for at de ikke skulle falle ned i hulene. 

Takk til dere som legger igjen sine erfaringer🙏❤️

Anonymkode: f9de2...042

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sover barnet i vogn i barnehagen? Etter at min ble 2 har vi nesten kun brukt posen til soving utendørs. Om vi bare skal trille et sted så tar jeg bare på ytterklær og sko og sitter oppå posen eller uten. Spesielt om vi triller til barnehagen for de leveres nesten alltid ute.

Anonymkode: 9aed4...c9c

AnonymBruker
Skrevet

For et så stort barn et det bedre å bare ta på en dress når dere skal trille, altså ytterklær. 

Anonymkode: e1410...128

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sover barnet i vogn i barnehagen? Etter at min ble 2 har vi nesten kun brukt posen til soving utendørs. Om vi bare skal trille et sted så tar jeg bare på ytterklær og sko og sitter oppå posen eller uten. Spesielt om vi triller til barnehagen for de leveres nesten alltid ute.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For et så stort barn et det bedre å bare ta på en dress når dere skal trille, altså ytterklær. 

Anonymkode: e1410...128

Takk for tips, barnet sover ikke i vogn nei, og blir alltid levert inne i barnehagen.

Kanskje heller kjøpe en ekstra dress da😊

Anonymkode: f9de2...042

Skrevet

Min store gutt på 2 bruker vognposen til og fra bhg, men han sover i vogna da. Må si jeg synes det er digg å slippe styre med yttertøy og sko ved levering og henting 🙈

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan legge til at min for det mest ikke vil ha bena nedi posen. Og hun vil ha sko på. Men dette varierer jo mellom barn. Jeg har iallfall ingen interesse av å ta den kampen om at hun må sitte med pose når det er like greit å bare ta på sko og yttertøy. Er nok av andre kamper jeg tar 😄

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte vognpose + jakke ved henting og levering. Deilig å slippe å kle på + at det er varmere med pose enn klær.

Anonymkode: 9f6aa...369

AnonymBruker
Skrevet

Dress og eventuelt teppe på kalde dager?

Anonymkode: 1747c...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...