AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Maribor i Slovenia er ikke barebare å få flyvning til, ser jeg. Men det finnes jo noen store byer rundt, både Ljubljana og på andre siden av landegrenser. Noen som har vært der og kan si noe om hva som er lurest? Anonymkode: 0f511...a11
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Det går tog mellom Graz og Ljubljana, om Maribor. Jeg tror jeg ville flydd til Ljubljana, men Graz er da et greit alternativ. Togturen fra Graz er litt kortere. Anonymkode: e6da1...803
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 Jeg ville sett på total reisetid eller hvor knotete reiseruta blir totalt, sammenlignet med pris (hvis det betyr noe). Ikke bare på hva som blir korteste sisteetappe til Maribor. Kan jo være at det ene alternativet innebærer flere flybytter enn det andre, eller at det er veldig lang ventetid mellom flyene eller til toget. Du kan også sjekke ut buss som sisteetappe. Flixbus er ganske greit, og ofte billigere enn tog. Sånne ting storkoser jeg meg med å finne ut av når jeg skal reise. 🙂 Anonymkode: 93fb8...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå