Gå til innhold

Daten hadde det så skittent

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og så er det alltid noen som skal forsvare idioten.

Anonymkode: 6bbda...0b0

Forsvare? Det er én definisjon. Jeg kaller det å zoome ut. Perspektiv. Kan iblant hjelpe på å se saken fra flere sider mtp å gjøre seg opp en mening og evt plan videre. Kan f.eks bety at man kan se at karen er deprimert og overhodet ikke klar for et nytt forhold (dersom det hadde vært aktuelt.)

Anonymkode: 2021c...b99

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever med depresjon, i perioder alvorlig deprimert. Men uansett hvor dårlig jeg er av depresjon, så har jeg det rent. 

Anonymkode: 0002e...60a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg lever med depresjon, i perioder alvorlig deprimert. Men uansett hvor dårlig jeg er av depresjon, så har jeg det rent. 

...Mens jeg klarer hverken å dusje eller ta i en støvsuger når min depresjon herjer som verst. 

Vi takler sykdommer forskjellig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 0.09):

Hjemme hos seg! 
Det var krise fra alle mulige kanter. Ikke et rent hjørne. Jeg måtte overnatte der og spise av skitne skål og tallerkner. Håndklærne luktet råttent, han virket ekstremt gjerrig, alt var gammelt, pusset ikke noe opp, sofaen var falmet, gardinene var fulle av flekker, hundehår overalt. Verste at han hadde kjæreste og hun flyttet ut for 3 mnd siden. Han gjorde det slutt og hun hadde barn. Kan ikke fatte at barna levde i det griseriet. Enda vil hun tilbake til han. Huset var ikke blitt vasket på år og dag. 
Ble så skuffa. 
Dusjet lenge etter at jeg kom hjem. Følte meg sååå skitten. 

Anonymkode: 4d0f5...9a8

Høres ut som eksen min, der var det så ekkelt at jeg overnattet ikke med barna mine. Muselort overalt, kattedrit, kattehår og hundreår OVERALT! Hele huset var falleferdig det var mugg i vegger og tak. 
Ville nok ikke satset på en slik mann igjen. Vi fant etterhvert et annet sted å bo sammen, men han var like tafatt da, annet enn når det var noe han ville gjøre. Han tømte aldri kattedoen til katten sin, lot hunden være en evighet alene. Da jeg fikk han ut av huset så lot han katten bli igjen i flere mnd enda jeg ba han hente katten som var full av flått. Han har fremdeles fullt av ting her flere år etter jeg fikk han ut, som han ikke har planer om å hente. Han burde ikke ha dyr og passer nok best som evig singel. MEN heldigvis er han uansett ikke mitt problem lenger.

Anonymkode: 9dcdc...162

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du måtte ikke overnatte.

Anonymkode: a475b...95e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (2 timer siden):

...Mens jeg klarer hverken å dusje eller ta i en støvsuger når min depresjon herjer som verst. 

Det skjønner jeg. Noe jeg ikke klarer når jeg er skikkelig deprimert er å date. Så tviler på at det er årsaken til dårlig hygiene og skittent hjemme. Tror bare han ikke gidder å rydde og vaske. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Angry Man
Skrevet

Må jo lure på hvordan det står til med hans personlige hygiene når huset ser slik ut. Blowjob og middag i ett eh. 😄🤮🥶

AnonymBruker
Skrevet

Var på filmkveld hos en fyr jeg flørta litt med for noen år siden. Makan til svinesti. Det ble ikke noe mer for å si det sånn 😂 ikke et eneste rent glass, doen var helt brun i og rundt, vasken var helt tett av hår og tannkremspytt, masse skittentøy lå i en haug ved siden av vaskemaskinen og generelt bare helt jævlig 🤢🤮 og vi hadde avtalt det mange dager forveien!! Han prøvde å kysse meg da jeg dro, øøøøøæsj var bare så sjukt kvalm haha. 

løøøøøp! Sier jeg bare haha! 

Anonymkode: 291af...860

AnonymBruker
Skrevet

Med han jeg var hos var vask, doen, støvsugd gulv osv rent. Men vet ikke hvordan jeg skal forklare. Alt rundt var helt for jævlig. 
Det var masse flekker, sofaen var dull av flekker, gardinene, fikk ikke dynetrekk, dyna og puta var brune med masse flekker. Alt var flekkete og møkkete men samtidig var det ryddig. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 22.01):

Måtte overnatte. Lang reise vei og hadde ikke bil! 

Jeg hadde tatt inn på hotell eller noe lignende. Hadde aldri i livet overnattet der. 

Endret av Lovise78
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (På 5.8.2024 den 21.39):

Men da dater du sikkert ikke heller i disse periodene, eller inviterer personer av det motsatte kjønn på overnatting?

Anonymkode: 84226...3d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men da dater du sikkert ikke heller i disse periodene, eller inviterer personer av det motsatte kjønn på overnatting?

Anonymkode: 84226...3d1

Nei, det gjør jeg ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 6.50):

Han er ikke deprimert. Han er med på krossfitt, dans, padling osv

Fikk dyne og pute, men ikke noe dynetrekk. 
Er traumatisert😅 

Ikke dynetrekk?!

Menn som ikke gidder å legge på sengetøy.., der går grensa. 
Bodde i kollektiv en gang med en sånn type, Grøss. Verste var at han prøvde å få oss kvinnelige medstudenter til å gjøre det.. !

NOPE

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 6.50):

Han er ikke deprimert. Han er med på krossfitt, dans, padling osv

Fikk dyne og pute, men ikke noe dynetrekk. 
Er traumatisert😅 

Men altså du så jo hvordan det var der før du la deg, så hvorfor gadd du å sove der?

Anonymkode: 50298...cbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Med han jeg var hos var vask, doen, støvsugd gulv osv rent. Men vet ikke hvordan jeg skal forklare. Alt rundt var helt for jævlig. 
Det var masse flekker, sofaen var dull av flekker, gardinene, fikk ikke dynetrekk, dyna og puta var brune med masse flekker. Alt var flekkete og møkkete men samtidig var det ryddig. 

Ikke skjønner jeg hvordan folk klarer å få flekker på gardinene…

Men ts, om gulvet var rent, vask og do var vasket, og det var ryddig, da forstår jeg ikke helt hva som var så ille. 
Ser den med flekkete sofa og manglende dynetrekk, flekkete sengeutstyr osv men klarer ikke helt å forstå at det var SÅ ille liksom.

Var det snakk om tykke støvlag? Var det møkkete oppover veggene?

Skrevet

Det var så skittent altså :ler: jeg fatter ikke at noen tørr å invitere en date med hjem og servere mat av skitne tallerkener tenk om du ble matforgifta ? Nei grøss 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (6 timer siden):

Ikke skjønner jeg hvordan folk klarer å få flekker på gardinene…

Men ts, om gulvet var rent, vask og do var vasket, og det var ryddig, da forstår jeg ikke helt hva som var så ille. 
Ser den med flekkete sofa og manglende dynetrekk, flekkete sengeutstyr osv men klarer ikke helt å forstå at det var SÅ ille liksom.

Var det snakk om tykke støvlag? Var det møkkete oppover veggene?

Jupp, det siste du nevner ja. Og at gulvet var støvsugd ish men de flekkene var fra helt annen verden bla 

AnonymBruker
Skrevet

Haha høres nesten ut som min eks. Slitt og falle ferdig hus. Flyter med oppvask og det stinker. Må skrubbe guttungen når han har vært på besøk til faren sin. Han vil ikke sove der pga det er så skittent. 

Besøker jeg noen som bor i en svinesti så blir det siste gang jeg besøker han 😂 orker ikke å bli vaskekjerring igjen 🤭 

abosolutt rødt flagg. Løp mens du kan!

Anonymkode: 27a7b...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...