AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Del Skrevet 3. august 2024 Har delte magemuskler etter å ha født tre barn. Vurderer å operere dem sammen. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg er ganske slank, så jeg føler ikke at jeg trenger full bukplastikk. Ønsker meg ikke det store arret på tvers over magen... Kan leve med litt løs hud, men savner å ikke se gravid ut etter frokost... Er det noen som har fått sydd sammen magemusklene igjen med kikkhull og vil fortelle? Anonymkode: 0f72b...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har delte magemuskler etter å ha født tre barn. Vurderer å operere dem sammen. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg er ganske slank, så jeg føler ikke at jeg trenger full bukplastikk. Ønsker meg ikke det store arret på tvers over magen... Kan leve med litt løs hud, men savner å ikke se gravid ut etter frokost... Er det noen som har fått sydd sammen magemusklene igjen med kikkhull og vil fortelle? Anonymkode: 0f72b...448 Har du lest/hørt/sett at delte magemuskler er mulig å få sydd sammen med kikkhull? Aldri hørt om og kan heller ikke tenke meg at kikkhull er mulig med delte magemuskler. Men jeg kan ta feil, selv etter en rekke kikkhulls operasjoner. Anonymkode: 3d927...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du lest/hørt/sett at delte magemuskler er mulig å få sydd sammen med kikkhull? Aldri hørt om og kan heller ikke tenke meg at kikkhull er mulig med delte magemuskler. Men jeg kan ta feil, selv etter en rekke kikkhulls operasjoner. Anonymkode: 3d927...8ad https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/tema-plastisk-kirurgi/erfaring/har-magemusklene-dine-delt-seg/ Det står her. Anonymkode: 0f72b...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/tema-plastisk-kirurgi/erfaring/har-magemusklene-dine-delt-seg/ Det står her. Anonymkode: 0f72b...448 Kikkhulls operasjon hadde jeg aldri gjort med en slik problemstilling, og heller ikke privat. Anonymkode: 3d927...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har operert delt magemuskler med kikkhull. Det gikk veldig bra, tilnærmet smertefritt og jeg har bare noen små arr på siden av magen som knapt nok er synlig. Anonymkode: 60c79...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå