AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 I mange år, om ikke hele livet mitt, så har jeg hatt en slags hudtips/streng som er ca 1,5 cm lang som ligger over skjedeåpningen. Jeg har prøvd å Google litt med jevne mellomrom og finner aldri ut hva det er. Har hatt flere gynekologiske undersøkelser og født og den har aldri blitt nevnt… Anonymkode: 48b6c...4e5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Noen hadde nok nevnt det, om det var unormalt Anonymkode: 123ec...84e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 Det er ikke unormalt. Jeg hadde det før jeg i det hele tatt hadde samleie, og kjente på at jeg aldri i livet kom til å klare å ha sex med noen når jeg hadde 2 hull, om man kan si det slik. Et tøyelig og et mindre ikke tøyelig. Ble henvist fra helsestasjonen for ungdom til sykehuset. Legen der sa han hadde lest og hørt om flere, og at den bare kunne være, evnt kunne den finne på å ryke under ei heftig runde i senga (kult å høre for en 15-16åring). Jeg sa jeg gjerne ville ha den vekk, og da tok de den vekk. Kunne sikkert fått den vekk i lokalbedøvelse, men de valgte narkose. Alt gikk fint. Anonymkode: 19e83...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 Men hva er det egentlig? Anonymkode: 48b6c...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå