male32 Skrevet 2. august 2024 #1 Del Skrevet 2. august 2024 Hei Jeg har Xiaomi Mi 9T Pro kjøpt i 2019. Den er altså nå over 5 år gammel. Har lenge vurdert å kjøpe ny telefon, men finner ikke noe som passer og ikke er så stor. Ønsker en liten og kompakt telefon. De siste årene har batteriet på telefon blitt dårligere, noe jeg antar er normalt. Må lades mye oftere nå, enn før. Det går jo greit siden den lader veldig fort. Men irriterende er det. Forrige vinter var jeg mye plaget med at telefon skrudde seg av ute. Nå opplever jeg at batteriet tappes ute, selv om det er varmt. Har jeg vært ute å gått, kommer hjem er det ofte bare 2-3% igjen eller at telefon har skrudd seg av. Dette skjer selv om det er over 20 grader ute, og det var masse strøm da jeg gikk ut. Jeg føler meg utrygg for å gå ut, i tilfelle noe skulle skje, og jeg er avhengig av å kontakte noen. Jeg bruker også mobil til betaling i butikker, henting av pakker osv. Er det bare å kjøpe ny telefon nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Del Skrevet 2. august 2024 Det er et helt ukjent merke for meg, og jeg regner med at det er en billigtelefon. Etter fem år er uansett de fleste mobiler dårligere på batteri, men kapasiteten på din er i ferd med å gå helt i bunn. Så ja, du må kjøpe en ny telefon nå. Er kanskje på tide og velge en bedre produsent denne gangen? Er det android som gjelder? Det burde la seg gjøre å finne noe du liker i en størrelse du liker. Man er ganske avhengig av en fungerende mobiltelefon i dagens samfunn, ja, de brukes til det meste. Anonymkode: 452b5...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Del Skrevet 2. august 2024 Ja, den høres ferdig ut. Xiaomi har blitt bedre med årene, men blant moderne telefoner er det bare Huawei som holder mye lenger enn 5 år uansett. Anonymkode: 5b5cf...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå