AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Del Skrevet 2. august Vi er flere som skal på besøk. Verten har kun 2 gjestekort. Jeg har HC kort også som jeg kan bruke på hc parkeringen. Men lurer på om jeg må ha gjestekort også itillegg til HC kortet?? Dette står på siden til borretslaget Anonymkode: 21d03...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Del Skrevet 2. august Innvilget plass høres mer permanent ut enn gjesteparkering. Ta kontakt med styret. Anonymkode: e15a1...f57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 2. august #3 Del Skrevet 2. august (endret) En enkel løsning er om verten kan låne gjeste kort av nabo(er). Alternativt må verten ta kontakt med styret om flere gjester kort. Endret 2. august av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er flere som skal på besøk. Verten har kun 2 gjestekort. Jeg har HC kort også som jeg kan bruke på hc parkeringen. Men lurer på om jeg må ha gjestekort også itillegg til HC kortet?? Dette står på siden til borretslaget Anonymkode: 21d03...397 For å være på den sikre siden, hadde jeg sendt en e-post til styret. Det kan tolkes som om gjesteparkering er en ordning og HC plas en ordning, men og at man som gjest skal ha gjesteparkeringstillatelse selv om man har HC kort, i tillegg. Kjedelig å få bot, og enda kjedeligere om du blir taua. Sånne private parkeringer er ofte sære i sin forståelse og tolkning av egne regler. Anonymkode: 76507...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Del Skrevet 2. august https://www.loken1.no/parkering/ Er det her? Da virker det som om HC plass ikke er en del av gjesteparkeringen, men en del av parkeringen for fastboende. Anonymkode: 76507...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Del Skrevet 9. august Ut fra teksten her høres det ut som HC-plassene er for fastboende. Du kan nok ikke regne med å parkere der som gjest. Mange steder har også en begrensning på hvor mange parkerende gjester hver beboer kan ha samtidig, derav begrensning i antall gjestekort. Jeg ville satset på gateparkering for noen av gjestene, om beboer ikke kan låne kort av en snill nabo. Anonymkode: 54b14...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå