Gå til innhold

Svetter mye under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, som bruker adhd medisiner. Etter jeg begynte med adhd medisiner blir jeg mye varmere enn ellers, da disse medisinene øker blodsirkulasjonen. Men dette er et problem når jeg har sex. Hver gang jeg har sex, å når jeg nesten kommer, eller kommer flere ganger blir jeg helt sinnsykt varm og derfor svetter noe helt sinnsykt. Jeg er veltrent, og også svært aktiv under økten. Jeg synes det er forferdelig pinlig, å jeg skammer meg over det.. 

Anonymkode: 749e3...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man blir jo svett av god sex. Dette hadde jeg ikke tenkt noe over, og jeg syns ikke du skal skamme deg over det😊 ha eventuelt et håndkle i nærheten så kan tørke litt underveis

Anonymkode: d3106...76f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor velger du å skamme deg?

Kvinner og skam....skjerp deg. 

Anonymkode: 0bdc8...827

AnonymBruker
Skrevet

Vi kvinner må slutte å overtenke altså. Personen du har sex med synes helt sikkert det er drit sexy. Ikke tenkt på det og heller nyt sexen. 

Anonymkode: 4efe9...bfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er kvinne, som bruker adhd medisiner. Etter jeg begynte med adhd medisiner blir jeg mye varmere enn ellers, da disse medisinene øker blodsirkulasjonen. Men dette er et problem når jeg har sex. Hver gang jeg har sex, å når jeg nesten kommer, eller kommer flere ganger blir jeg helt sinnsykt varm og derfor svetter noe helt sinnsykt. Jeg er veltrent, og også svært aktiv under økten. Jeg synes det er forferdelig pinlig, å jeg skammer meg over det.. 

Bare kjør på og ikke tenkt på det , men hvis du føler mye på det så kan du bare nevne det når du skal kose med noen. Jeg ville ikke bry meg om det om du hadde kontakt med meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vi kvinner må slutte å overtenke altså. Personen du har sex med synes helt sikkert det er drit sexy. Ikke tenkt på det og heller nyt sexen. 

Anonymkode: 4efe9...bfe

Når jeg leser andre innlegg her om akkurat denne problematikken, men om at menn svetter mye og at dette er svært usexy, så begynner jeg å tenke og bli usikker på meg selv.. fordi jeg synes det er flaut å svette mye i hans seng å at han må da skifte sengklær etter hver eneste økt.. Han blir også svært varm, og kan svette, men ikke i nærheten av hva jeg gjør.. Jeg har nevnt det til han, å skammer meg over det, men han synes det er sexy.. men hva annet skal han si? At han syns det er ekkelt? Han kan jo ikke si det.. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet det ikke er lett å bare slutte å skamme seg. Prøv å tenk at parter helt sikkert synes det er veldig sexy 😁 jeg er kvinne og har kvinnelig kjæreste med samme problematikk. Det tenner bare meg vertfall!

Anonymkode: 36305...580

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Det er enkelt å finne lyter og "feil" ved seg selv og bli veldig fokusert på det. Man setter ofte høye krav til seg selv, men hva ville du tenkt om rollene ble byttet?

Du hadde sex med en veltrent fyr som deltok aktivt i akten ... så mye at han ble god og svett. Ville det vært negativt om han knulla deg så hardt at han ble sliten?

Men om du er bekymret, snakk med partner om det da. Fortell han om hva du tenker og føler. Sjansen er stor for at han ikke bryr seg noe om det; han har sikkert lagt merke til at du blir varm og svett når dere har sex, men han fortsetter jo å ha sex med deg. Hadde det vært en deal breaker, hadde vel dealen vært break'a for lenge siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...