Gå til innhold

Til Frankrike

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det, og hvordan (tog/båt), hvor mye må jeg regne med å betale, og har noen en ferdig reiserute det går an å kikke på?

Bør helst være noenlunde komfortabelt (gjerne mulighet for å legge meg nedpå litt), men ren luksus er alt annet enn nødvendig, og helst ikke ta over en uke.

Noen som kan peke i rett retning for meg?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg mener å huske at det tok ca. 12 timer med tog København - Paris de gangene jeg har vært på interrail.

Skrevet

Om du reiser fra Oslo, kan du ta Säfflebussen til Køben, den er veldig billig (om du er student er det enda billigere, ca 200 for et par år siden)

Så kan du ta tog derfra. Det vet jeg ikke hvor mye koster, men uansett har du jo spart noen lapper på å ta bussen til Køben.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hahaha. NÅ først så jeg i hvilket forum denne tråden lå!

Skrevet

GrønnSky:

Ikke lengre?! :hoppe: Dette var en av de hyggeligste overraskelsene jeg har fått på år og dag :-D

Og husker du hvilket selskap du reiste med, eller noen andre søkeord jeg kan bruke for å finne ut litt mer via nett? :) (føler meg litt lost in space på google for tiden, finner mengder av flyruter, men lite om tog og lignende) Fant https://www.railkey.com/ , er jeg på rett vei i denne internettjungelen? :)

Jane How:

Jeg reiser neppe fra Oslo, antar jeg reiser via Kristiansand. Å reise til Oslo og ta det den veien blir DYRT ;) Men takk for tipset :)

Hilde K S:

Ja, det går litt fort i svingene i blant :ler:

Tusen takk for hjelpen :)

Skrevet

Da er jo det letteste å starte med båt fra Kristiansand til Hirtshals. Videre kan du kansje bruke dette?

Det var dessverre ingen priser, men du får ihvertfall et visst inntrykk av reiesruten.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...