AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #21 Skrevet 1. august 2024 Jeg ga deg et hjerte for jeg forstår deg jo. Men fysøren så godt det er å leve så primitivt en stund. Jeg datet verdens mest sexy type, og han skulle fikse noe på en hytte som lå på en øy. Lurte på om jeg ville bli med, men advarte meg om at det ikke var innlagt vann, det var utedo og gass til matlaging. Dette var i 2022 bare så det er nevnt! 😃 Jeg var jo forelsket jeg og hev meg på. Dert er de noe av det beste jeg har gjort! Så avslappende. Vi badet og vasket oss i vannet, kokte vann på gass for å få spist, og det var helt usannsynlig enkel mat som hermetikk og to dager gammelt brød med leverpostei og tunfisk. Vi fisket og grillet fisk og potetskiver, og hadde alltid øl i vannet. En av de beste feriene noen gang, og forresten så satt vi og spilte kort under lys fra kubbelys hver kveld 😄 Men det er klart. Det blir noe annet med faren din. Uansett ville jeg nytt den lite stressende tilværelsen for en stund. Anonymkode: 8bd5e...79b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #22 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg ga deg et hjerte for jeg forstår deg jo. Men fysøren så godt det er å leve så primitivt en stund. Jeg datet verdens mest sexy type, og han skulle fikse noe på en hytte som lå på en øy. Lurte på om jeg ville bli med, men advarte meg om at det ikke var innlagt vann, det var utedo og gass til matlaging. Dette var i 2022 bare så det er nevnt! 😃 Jeg var jo forelsket jeg og hev meg på. Dert er de noe av det beste jeg har gjort! Så avslappende. Vi badet og vasket oss i vannet, kokte vann på gass for å få spist, og det var helt usannsynlig enkel mat som hermetikk og to dager gammelt brød med leverpostei og tunfisk. Vi fisket og grillet fisk og potetskiver, og hadde alltid øl i vannet. En av de beste feriene noen gang, og forresten så satt vi og spilte kort under lys fra kubbelys hver kveld 😄 Men det er klart. Det blir noe annet med faren din. Uansett ville jeg nytt den lite stressende tilværelsen for en stund. Anonymkode: 8bd5e...79b Det hørtes ut som en deilig ferie. Du hadde en helt annen innstilling enn TS og TS er jo sammen med denne faren nå da, som virker som han egentlig ikke bryr seg noe særlig. Tror TS føler seg litt alene også, så det blir sikkert litt frustrasjon ut av det. Anonymkode: dcf49...de2 1
Janina1 Skrevet 1. august 2024 #23 Skrevet 1. august 2024 Hadde aldri blitt med på den hytta. Jeg skjønner ikke hvorfor folk synes primitivt hytteliv a la 1800-tallet er stas, men heldigvis hver sin smak. Et minimum på hytte er for meg innlagt vann og strøm. Skikkelig do og dusj. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå