Gå til innhold

Beste Egon restaurant i Oslo??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nettopp det, de har utrolig god mat og stort utvalg. I tillegg er det jo en klassisk restaurant, ikke rart det er omtrent helt fullt der hver gang jeg har vært der. Ikke mange restauranter som kan vise til det samme mener nå jeg 

Anonymkode: b65f4...8e0

Veldig nysgjerrig på hvilke andre restauranter du har vært på i Oslo, hvis dette er konklusjonen din. Det er fullt på Egon fordi turister går dit, gjerne turister som har behov for noe de vet hva er, fordi de har Egon hjemme. Det er så trist at folk ikke tenker litt mer ut av bobla, får jo aldri noen nye opplevelser da.

Anonymkode: fb983...778

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Egon er elendig,dyrt er det også.

Anonymkode: 9f0fb...514

AnonymBruker
Skrevet

ok da foreslår jeg som en annen her Villa Paradiso. God og skikkelig pizza:)

Anonymkode: c80c6...cb6

Skrevet

Nå skal jeg ikke si noe om Egon i og for seg, for det er jo ikke det du spør om - men det spiller virkelig ingen rolle hvilken Egon-restaurant du går på: Egon er Egon...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg bruker å spise på egon nå og da av praktiske grunner. Dvs eneste restaurant i nærheten når jeg har kort tid til å spise lunsj med ei venninne som har diverse intoleranser og allergier. Egon er greit tilrettelagt for personer som har det. 

Synes maten er helt ok. Ikke en god restaurant men med noe for alle. Jeg synes at maten er dyr i forhold til finere restauranter der man får mye bedre mat for samme penge og tillegg bordbestilling. Egentlig er jo egon en av få restauranter som faktisk har priset maten sin riktig  i forhold til konsept, de andre priser for lavt. Det hadde ikke gått rundt i så mange år om de ikke hadde gjort det på den måten. 

Uansett som svar til deg ts, det er som flere har sagt utallige bedre restauranter å besøke i Oslo for bedre priser. Sjekk tripadvisor.

Anonymkode: 21781...e12

Nemlig! Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og liv vil på Egon og betale masse penger for overpriset mat! Det finnes så mange gode restauranter, til og med med hvite duker, som leverer minst like bra til samme pris om så ikke billigere!

Men ja, de har mye på menyen som passer for de fleste. 

Til TS - ingen Egon er bedre enn andre, de skal i utgangspunktet levere likt. 

Anonymkode: ed44a...0eb

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hm. Hvis ts er ofte på kg mistenker jeg trolling, siden Egon har vært oppe til diskusjon her inne mange ganger.. Når det er sagt, så er Egon helt greit, og det er en uhøytidelig plass der man kan sitte og skravle. Jeg liker maten, og man får mer på tallerkenen enn på mange fancy steder, der man får dyr "pyntemat". Det er liksom ikke bra nok på steder som Egon (hvorfor må det være "hakket opp"?). Likevel er det nesten alltid fullt der, merkelig nok..😉 Og når man leser her inne, så er det jo totalt kræsj mellom det som tydeligvis er fint nok på restaurantfronten og andre temaer som blir tatt opp🤪 Spis der dere vil, nyt mat og selskap og gi blaffen i hva andre sier👍

Anonymkode: d7880...ce0

Vi som kritiserer Egon sier ikke at man i stedet for Egon skal spise dyr pyntemat. Vi sier at du kan få akkurat de samme rettene som du spiser på Egon og betale samme pris, men få mat av høyere kvalitet. 

Jeg kan være enig i at Egon har stor meny. Men det er jo frodi de ikke lager maten sin og kun varmer den opp. Om man må spise på et sted med stor meny så er kanskje Egon et greit valg, men de færreste må det. De fleste finner jo noe de liker på restauranter med mindre menyer. 

Anonymkode: a83c8...ad7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Egon smaker spaghetti ala capri og død mann på boks. Grøss & gru!

Anonymkode: c7075...601

AnonymBruker
Skrevet

TS kødder jo helt åpenbart. En ting er startinnlegget, men oppfølgingen avslørte det.

Ganske morsom trolling, da. 

Anonymkode: 0479c...d02

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 8/1/2024 at 1:36 PM, AnonymBruker said:

Hei. Vi har besøk av slekt og familie fra utlandet i helgen. Vi tenkte da å reise inn en tur til Oslo. Da vil vi gjerne spise noe bra mat og Egon er jo det vi først tenker på da. Er det noe forskjell på de ulike i Oslo, i så fall hvilken er best? Er som regel alltid på den som er ved Oslo S når jeg er i Oslo selv, og får alltid nydelig mat der☺️ takk for tips

Anonymkode: b65f4...8e0

Du kan ikke skrive om Egon her på KG. Da kommer alle de som skal vise at de er kultiverte hvor mye de ser ned på Egon. Det er "in" her på KG nå for tiden. Hvis man kan skrive på KG at man ser ned på Egon, så kan man vise til en (anonym) verden at man forstår mat. 

Hvorfor det skulle være viktig for noen er jo et annet spørsmål.

Anonymkode: 37482...1e0

AnonymBruker
Skrevet

Viss dette ikke er et troll så vet ikke jeg.

Det er så mange bra restauranter i Oslo også skal du ta med familie fra utlandet til Egon?

Prøv new dehli på tjuvholmen eller mantra.

Anonymkode: 9c65b...7be

AnonymBruker
Skrevet

Egon er blitt så overpriset🤣 

Anonymkode: caaa7...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...