fiesta Skrevet 19. februar 2006 #21 Skrevet 19. februar 2006 jeg ville valgt alice. har vært inne på den tanken skulle jeg får ei datter en gang. ville ha 2 navn.
Gjest *Gjest Skrevet 19. februar 2006 #22 Skrevet 19. februar 2006 Uff, jeg ville ikke ha spurt om det her inne..... Velg selv, og ikke hør på oss....
Gjest Binna Skrevet 19. februar 2006 #23 Skrevet 19. februar 2006 Av de to ville jeg valgt Emily. Hvilke navn som er finere, eller at ingen av disse var det, var da virkelig IKKE spørsmålet!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #24 Skrevet 20. februar 2006 alice er fint og litt mer uvanlig tror jeg. men det er også veldig fint slik; alicia. ("alisia"). min utenlandske svigermor heter det, og det er veldig pent syntes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #25 Skrevet 20. februar 2006 alice er fint og litt mer uvanlig tror jeg. men det er også veldig fint slik; alicia. ("alisia"). min utenlandske svigermor heter det, og det er veldig pent syntes jeg. ← Jeg går for Alice. Mer sjeldent og finest syns jeg. Emily ligner så på Emilie. Gir meg assosiasjoner til det navnet.. men Alicia som over syns jeg er kjempe fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå