Gå til innhold

Når fikk du internett hjemme?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I 1998. Da fikk jeg min første hjemmepc gjennom jobben, sånn hjemmepc-avtale. Har ikke angret et sekund. Lærte mye, herpet pcen så den avgikk stille ved døden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg var 12-13 år eller noe.

Bortsett fra de som vet hvor gammel du er, sier det ikke oss så mye ;).

Jeg fikk i 99. Prøvde "gratis" abonnement fra Telenor med modem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2000. Hadde da hatt det gjennom jobben i flere år. Med unger i skolealder er en nødt til å ha tilgang på internett og all den informasjonen som finnes der syns jeg. Har en venninne som nettopp har fått internett, og som var helt blank på området. Skjønner ikke at hun har klart seg uten, men nå er hun helt avhengig :ler: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest -eline-

Fikk lånt meg modem av en kompis og "tvangsinnla" oppringt på maskina til foreldrene mine i 96... Jeg husker lange netter på IRC og skyhøye telefonregninger som fikk mine foreldre til å angre på at de bestemte seg for å få barn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk internett i 1998.

Startet studier i 1997. Fant kjapt ut at jeg burde ha en pc. Kjøpte det. Og fant kjapt ut at jeg burde ha internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk internett i 1998.

Startet studier i 1997. Fant kjapt ut at jeg burde ha en pc. Kjøpte det. Og fant kjapt ut at jeg burde ha internett.

Synes jeg kjenner fortsettelsen. Fant kjapt ut av KG. Brukte lenger tid på studiene enn uten pc... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke før i slutten av 2002, da jeg og romkameraten spleiset på et abonnement. Men avhengig av internett ble jeg i 1999. Brukte mye fritid på skolePCer i tidsrommet imellom. Sommerferier var vanskelig, men internettkafeer var reddningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...