AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Jeg har så langt fått hjelp av dyretolk til å lokalisere området katten befinner seg i. Vedkommende har ingen aning om hvor i landet jeg befinner meg, da mitt nr er registrert på noen andre. Likevel har dyretolken klart å gi meg detaljerte beskrivelser av et område 300 meter unna der jeg bor. Flere detaljer i området også. Dette gav meg sjokk, er skeptiker i utgangspunktet. Nå er det leting som gjenstår, på kveld/natt. Jeg ville bare høre om andre har funnet katten ved hjelp av klarsynte/dyretolk. Ikke interessert i kommentarer om at dere synes det er svada. Ønsker bare høre fra de som faktisk opplevde at det fungerte. Jeg har gått fra skeptiker til å være åpen for at dette kan være reelt. Det var spesielt en detalj fra området som jeg tenker var helt sånn, hvordan kan hun vite dette uten å vite hvor i landet jeg er en gang. Så, erfaringer noen? Anonymkode: f3bbc...542
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Hun vet selvfølgelig hvem du er Anonymkode: be6c5...428 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun vet selvfølgelig hvem du er Anonymkode: be6c5...428 Eller hun beskriver noe som er så generelt at det kan være hvor som helst. TS, hvorfor ber du bare om positive erfaringer? Sjansen for at du har blitt svindlet er skyhøy. Men du får bare ut å lete, da? Anonymkode: dc080...ad0 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Har ikke prøvd dyretolk, jeg er større fan av å legge ut savnet meldinger på dyrebar og facebook. Anonymkode: 3af92...76a 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 Dette er selvsagt svindel. Mange steder i Norge ser like ut, og cold reading er ganske lett. Håper du finner katten din da. Lurt å prøve noen Facebook-grupper som nevnt over her. Anonymkode: 1ea72...786 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller hun beskriver noe som er så generelt at det kan være hvor som helst. TS, hvorfor ber du bare om positive erfaringer? Sjansen for at du har blitt svindlet er skyhøy. Men du får bare ut å lete, da? Anonymkode: dc080...ad0 Dette er ikke generelt. Det er nummer på gate som er riktig, enslig bygg med riktig farge, eksakte kjøretøy som står ved bygningen, omgivelser beskrevet i detaljer. Umulig å få så mange detaljer på gjetting. Jeg tror ikke på dette egentlig, men det her har fått meg til å lure på om det kan være noe i det. Anonymkode: f3bbc...542
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke generelt. Det er nummer på gate som er riktig, enslig bygg med riktig farge, eksakte kjøretøy som står ved bygningen, omgivelser beskrevet i detaljer. Umulig å få så mange detaljer på gjetting. Jeg tror ikke på dette egentlig, men det her har fått meg til å lure på om det kan være noe i det. Anonymkode: f3bbc...542 Det er riktig at det er umulig å få så mange detaljer på gjetting. Hun vet navnet ditt. Hun har sjekka google maps. Gi meg nummeret du brukte, så kan jeg sikkert lete meg frem til hvem du er, og derfra finne ut hvor du bor. Om hun virkelig kunne se alt det der, så ville hun fint kunne tjene mange millioner av kroner hvert år ved å jobbe med militæret eller som industriell spion. Istedenfor sitter hun der på nettet og prøver å finne katter, men får isteden opp detaljer som gate, husnummer, bil, men akk ikke katt. Anonymkode: be6c5...428
Maskinfører Skrevet 31. juli 2024 #8 Skrevet 31. juli 2024 Det er jo standardsvar er det ikke sånn at katter har radius på 300 meter fra sitt hjemsted ?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #9 Skrevet 31. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er ikke generelt. Det er nummer på gate som er riktig, enslig bygg med riktig farge, eksakte kjøretøy som står ved bygningen, omgivelser beskrevet i detaljer. Umulig å få så mange detaljer på gjetting. Jeg tror ikke på dette egentlig, men det her har fått meg til å lure på om det kan være noe i det. Anonymkode: f3bbc...542 Hun har funnet deg på en eller annen måte. Det er ikke så vanskelig å finne folk på nett. Anonymkode: 1ea72...786
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 Jeg har prøvd dyretolk + synsk for å finne bortkommen katt. Jeg heller nok mer mot skeptiker-siden dessverre, selv om noe kunne stemme i den forstand at det på veldig generelt vis beskrev området vi bor i. Noe som en person jo kunne ha googlet seg til eller noe sånt. Samtidig så vil jeg gjerne være en åpen person som tror på mer mellom himmel og jord (ikke helt ukritisk da), så sånn sett kan jeg si at noe kanskje stemte… men det var aldri noen store ledetråder å få dessverre. Det ble veldig generelt, type får opp ordet «treverk», sjekk alt med treverk i området… vel, alle hus i området er laget av tre og alle har treverk rundt som i plattinger/terrasser… Tror også mange av disse som ser ting/«snakker» med dyret ofte ikke klarer å skille mellom hva de faktisk ser/hva som er hva + tidsaspektet er vanskelig. Fra den synske jeg snakket med da jeg prøvde så beskrev hun plutselig at pus hadde det fint og han var i en familie og det var sånn og sånn med denne familien, han ble tatt godt vare på og fikk mat, vann osv - og jeg skjønte jo at det hun beskrev der var jo pus sitt liv sammen med OSS. Og jeg spurte henne faktisk om det, jeg sa «er du sikker på at du ikke beskriver noe som faktisk er vår familie nå slik den vanligvis er?, da ble hun litt fornærmet og sa ganske kjapt: «men nå klarer jeg ikke se mer!» … Så jeg føler det ble mye forvirring, hun blandet sammen og så kanskje ting, hvem vet, men IKKE det jeg trengte at hun så, hun så det som hadde vært. I tillegg «så» hun også meget generelt om hele plassen vi bor på, som om hun bare så et flyfoto/et slags overblikksbilde uten så mange nyttige detaljer. Dyretolken så også ting som var veldig generelt/«flyfoto» - type er det en gård med kalver og en hund i løpestreng? Vel igjen så beskrev hun kun kattens vante omgivelser når han IKKE var borte, hun ga altså ikke noe mer info om hvordan finne katten der han nå befant seg. Til slutt kom katten tilbake av seg selv. Dvs vi skjønte at han kan nok faktisk ha vært innesperret blant nettopp «noe treverk», men ja… den ledetråden ble nok for generell gitt, da den kan beskrive ca alle hus i hele landet… Beklager TS, det er kanskje ikke dette du vil høre, men det er min erfaring med dette her. Jeg skjønner godt at du prøver det da, for å finne pus. Men prøver jo gjerne nesten hva som helst. Neste gang (som jeg håper ikke skjer), så satser jeg nok pengene mine på noe annet. Anbefaler å legge ut på face, henge opp lapper, snakke med naboer, sette inn i lokalavisen, etc. PS - apropos flyfoto, kanskje de sitter og ser på Google Maps… Anonymkode: 9284d...6d8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Vil bare si beklager igjen for å dempe forventningene dine TS, jeg skjønner veldig godt hvorfor du prøver dyretolk🤍 Og jeg tror det finnes noen mennesker som faktisk har så «cleared channel» at de kan fornemme/«se» ting og også formidle det videre så det er til hjelp for mottaker. Men jeg tror nok at det ikke er de fleste… Anonymkode: 9284d...6d8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #12 Skrevet 2. august 2024 Jeg ville heller prøvd å få tak i en ID-søkhund enn en synsk om min katt var borte Og så bør alle ta rene bomullslapper, stryke over dyret sitt og legge i en lufttettboks i fryseren. Da får hundene best mulighet for å søke 😊 Anonymkode: 33d09...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå