Gå til innhold

Hvordan få i meg mer mat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Egg, dadler, næringsdrikker etc. ville sett etter næringstette matvarer. Da trenger ikke volumet være så stort noe som er en fordel om en har dårlig matlyst ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange idrettsutøvere har stor muskelmasse. Muskler veier mye. Man kan derfor ha høy bmi uten å være overvektig. Dette er godt kjent i miljøet. Ta feks en som driver med crossfit eller slalom. De har mye muskelmasse uten å ha så mye fett på kroppen og derfor heller ikke overvektig, men høy bmi som man ikke kan ta så mye hensyn til.

Anonymkode: 9d902...c96

Jeg er helt enig med deg i at folk med mye muskler kan ligge på en for høy bmi og at man i de tilfellene ikke kan ta hensyn til hva bmi'en er. Men man ser helt klart forskjell på en veldig godt trent og en overvektig person. I ts sitt tilfelle har hun for høy bmi og da er det ikke feil å bruke den skalaen for å si at man er overvektig. Har man nesten 30 i bmi uten å være idrettsutøver og i tillegg snakke om at man skal ned 10 kg er man feit, ikke godt trent. 

Anonymkode: 86aff...416

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er helt enig med deg i at folk med mye muskler kan ligge på en for høy bmi og at man i de tilfellene ikke kan ta hensyn til hva bmi'en er. Men man ser helt klart forskjell på en veldig godt trent og en overvektig person. I ts sitt tilfelle har hun for høy bmi og da er det ikke feil å bruke den skalaen for å si at man er overvektig. Har man nesten 30 i bmi uten å være idrettsutøver og i tillegg snakke om at man skal ned 10 kg er man feit, ikke godt trent. 

Anonymkode: 86aff...416

Ja 10 kg ned da er man virkelig feit . Lurer på hvordan du ser ut slik.du lirer ut av deg .

Anonymkode: 5d3f8...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er jeg ferdig her inne .skal få kostplan til uka .

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 10.23):

Ja 10 kg ned da er man virkelig feit . Lurer på hvordan du ser ut slik.du lirer ut av deg .

Selv om man har satt seg som et mål å gå ned 10 kg det betyr ikke det at man i utgangspunktet ikketrenger å ta flere kilo før man ikke lenger er overvektig.

Anonymkode: e68ff...ac9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selv om man har satt seg som et mål å gå ned 10 kg det betyr ikke det at man i utgangspunktet ikketrenger å ta flere kilo før man ikke lenger er overvektig.

Anonymkode: e68ff...ac9

Når jeg har gått ned 10 kg så er jeg 75 kg då fin vekt fir høyden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...