AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #41 Skrevet 3. august 2024 Grimstad er mer åpent enn Arendal pga Universitetet. Tror vind holmen området har et rotte problem. ST. Fransiscus er en god privatskole i Arendal sentrum. Verd det den koster ekstra. Anonymkode: b8c35...4ca
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #42 Skrevet 3. august 2024 Moltemyr og Stinta er Ghetto skoler. Anonymkode: b8c35...4ca 1
anonym482 Skrevet 3. august 2024 #43 Skrevet 3. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 20.50): ville heller bodd i Kristiansand. Anonymkode: 2a635...426 Virker som Kristiansand er mer kristenkonservativt, Arendal er mer moderne/liberalt. Så kan man velge det som passer en best Endret 3. august 2024 av anonym482
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #44 Skrevet 3. august 2024 anonym482 skrev (7 timer siden): Virker som Kristiansand er mer kristenkonservativt, Arendal er mer moderne/liberalt. Så kan man velge det som passer en best Omvendt mener du! Haha 🤭Halve Arendal går på Filadelfia, og det er vel menighetshus nok her til annenhver arendalitt for resten omtrent! Anonymkode: 00063...180
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #45 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Omvendt mener du! Haha 🤭Halve Arendal går på Filadelfia, og det er vel menighetshus nok her til annenhver arendalitt for resten omtrent! Anonymkode: 00063...180 Helt enig! Altså, det er også gjerne litt utenfor Arendal kristenmiljøet virkelig er fremtredende, men også noe i selve Arendal. "Jesus lever" skilt her og der. Men det er ikke det verste med byen, det er mentaliteten til majoriteten av folket der. Blæh. Anonymkode: 08d55...956
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #46 Skrevet 6. august 2024 Ble en lang diskusjon dette. Jeg liker nå byen veldig godt og er i gang med å se på boliger. Vindholmen seiler opp. ts. Anonymkode: 1c27c...fcf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #47 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble en lang diskusjon dette. Jeg liker nå byen veldig godt og er i gang med å se på boliger. Vindholmen seiler opp. ts. Anonymkode: 1c27c...fcf Mange som liker byen godt, helt til de flytter dit. Men, lykke til! Anonymkode: 08d55...956
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #48 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 18.00): Helt enig! Altså, det er også gjerne litt utenfor Arendal kristenmiljøet virkelig er fremtredende, men også noe i selve Arendal. "Jesus lever" skilt her og der. Men det er ikke det verste med byen, det er mentaliteten til majoriteten av folket der. Blæh. Anonymkode: 08d55...956 Lurer på hvilket miljø dere har vært i? 😄 Jeg er oppvokst på Nedenes, og som en over her sier, Nedenes er veldig bra på alle måter. Måtte gå 1. år på videregående i Grimstad, grunnet plassmangel i Arendal, og det er det verste året jeg har hatt. ALLE var kristne der borte, halvparten ble credo-russ, og menighetsmiljøene er verre enn i Krsand. 😄 Søkte meg over til Arendal etter 1.året, og kom takk og lov til noe helt annet. Bymiljøet er også hundre ganger bedre, med Pollen, Tyholmen og alle restaurantene + alle arrangementene, + Nidelva rett utenfor stuedøra. Grimstad er et u-land i forhold......OG jeg jobber faktisk i Grimstad, men å tilbringe mer tid der borte enn på jobb er faktisk uaktuelt 😄 Anonymkode: 82887...a66
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #49 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på hvilket miljø dere har vært i? 😄 Jeg er oppvokst på Nedenes, og som en over her sier, Nedenes er veldig bra på alle måter. Måtte gå 1. år på videregående i Grimstad, grunnet plassmangel i Arendal, og det er det verste året jeg har hatt. ALLE var kristne der borte, halvparten ble credo-russ, og menighetsmiljøene er verre enn i Krsand. 😄 Søkte meg over til Arendal etter 1.året, og kom takk og lov til noe helt annet. Bymiljøet er også hundre ganger bedre, med Pollen, Tyholmen og alle restaurantene + alle arrangementene, + Nidelva rett utenfor stuedøra. Grimstad er et u-land i forhold......OG jeg jobber faktisk i Grimstad, men å tilbringe mer tid der borte enn på jobb er faktisk uaktuelt 😄 Anonymkode: 82887...a66 Ingen miljø, for jeg ble ikke inkludert Men skilt "Jesus lever" så jeg til stadighet, men som sagt mer i indre strøk som Froland. Lite i selve Arendal by. Jeg er enig i at Arendal er en bedre by mtp tilbud. Men jeg tar Grimstad med mer inkluderende mennesker og kjedeligere by, når som helst over Arendal. Anonymkode: 08d55...956
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #50 Skrevet 6. august 2024 Harry. Mye jesusfolk også Anonymkode: 10c40...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå