Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et tips til et bra elektrisk rivjern som kan raspe ost? 

Skrevet

Foodprocessor har jo ofte den funksjonen, både de større modellene, og de mindre/enklere. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er klar over det. Men jeg ønsker meg en nett liten sak som er lett å stue vekk 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mindre bry ved å bruke ostehøvel eller kjøpe ferdig raspet. Tenk på at du må bruke tid og energi på å vaske denne dingsen hver eneste gang den brukes og ofte er osten klebet fast i delene...

Anonymkode: 3ffb3...970

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (8 minutter siden):

Er denne for stor? https://cdon.no/husholdningsapparater/esperanza-elektrisk-rivjern-5-i-1-p95525687 

Med min stavmikser fulgte det med en minihakker, mulig det også er noe? 

Har en som er ganske lik denne, den er helt fantastisk. Så rask og enkel å bruke. Har det samme utstyr til Kitchen Aiden min også, det gidder jeg aldri dra frem.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mye mindre bry ved å bruke ostehøvel eller kjøpe ferdig raspet. Tenk på at du må bruke tid og energi på å vaske denne dingsen hver eneste gang den brukes og ofte er osten klebet fast i delene...

Anonymkode: 3ffb3...970

Av arbeid så slår selvfølgelig ingenting ferdig revet. Men utenom det er elektrisk river mye mindre arbeid enn å gjøre jobben for hånd. Røret alt går igjennom og rivjernene på den på linken over her går bare rett i oppvaskmaskin. 

Anonymkode: 627ab...053

AnonymBruker
Skrevet
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en som er ganske lik denne, den er helt fantastisk.

Kan man rive muskatnøtt med den også?

For øvrig hadde Elektrisk Rivjern vært et kult navn på et pønkeband!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Pawn Hearts skrev (1 minutt siden):

Kan man rive muskatnøtt med den også?

Nja, så fint rivjern kan jeg ikke huske at det er på den, men mulig du river muskat grovere enn meg....

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nja, så fint rivjern kan jeg ikke huske at det er på den, men mulig du river muskat grovere enn meg....

Jeg har en egen rasp til det formålet. Jeg tipper den egentlig er ment for parmesan, men den river nøtta like fint som den malte muskaten du får i pose. Nå ja, jeg får vel bare fortsette som før. Så mye slit er det ikke heller. 🙂

Skrevet

Jeg bruker minihakkeren som fulgte med min stavmikser 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en kjøkkenmaskin er det vanligvis mulig å få kjøpt rivjern som monteres på. 

Anonymkode: f5bf2...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...