Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kommer denne trangen til å kalle alt mulig for utroskap fra? Hvorfor er det nødvendig? Hvis det ikke er greit for deg er det ikke greit for deg, uansett stempel. Du trenger ikke å akseptere det selv om et samlet KG skulle svare at det ikke er utroskap, hvis du selv synes det er ugreit.

Så kan det hende at hun ikke er interessert i å følge din standard. Det er opp til henne, og da passer dere kanskje heller ikke så godt sammen.

Anonymkode: ae20d...0ff

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er ikke utroskap når hun ikke, hverken med ord eller handling, har lovet deg noen form for troskap. Ved å si gode venner har hun tvert imot signalisert at dette ikke er så forpliktende.

Det betyr selvfølgelig ikke at du trenger å trives med dette eller trenger å fortsette denne greia. Jeg skjønner godt at det kan være leit og vondt, selv om det ikke bør kalles utroskap.

Anonymkode: 8b561...702

Nå fikk jeg aldri lest innlegget ditt TS, men ut ifra dette innlegget kan jeg kjenne meg godt igjen. Jeg valgte å bryte med en dame jeg ble helt hodestups forelsket i. Det var så etterlengtet, og hun var så bra! Men, hun klarte aldri å bestemme seg. Hun ville ha meg, og bare meg i det ene øyeblikket. Så i det neste, måtte vi kunne date flere. Og slik fortsatte det frem og tilbake en stund før jeg måtte redde meg selv. Jeg lover deg TS, det går faktisk veldig fint å bryte med en du virkelig vil ha, men som ikke klarer eller vil velge deg. Det er vanskelig og vondt i en stund, men du kommer helskinnet ut av det. Det kan være mange spennende damer igjen å møte, og hvem vet, kanskje dukker det opp en son får hjertet til å slå som det aldri har gjort før 🤷‍♂️

Anonymkode: bd801...b59

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...