Gå til innhold

.

Crazyloop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er jo ikke utroskap hvis dere ikke er kjærester enda. Hun beskrev jo deg som god venn. 

Anonymkode: 7b0c1...249

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør snakke med henne om hvilke forventninger dere har til hverandre, og at du ønsker at dere bare skal treffe hverandre (hvis det er det du vil). Hvis hun tror dere bare har en uforpliktende romanse så er det jo ikke utroskap å møte andre. Vi må ofte være mye mer tydelig i kommunikasjonen enn vi tror, for vi leser ikke hverandre så godt som vi liker å innbille oss at vi gjør.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner at det er vondt, men hun har sagt at dere er gode venner, ikke kjærester.

Hvis det blir for vondt så kan du ta en prat med henne og høre om hun vil være ekslusive, hvis ikke så må du enten godta at hun snakker med andre eller avslutte med henne.

Anonymkode: 8b5b4...d23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere aktivt sagt at dere er i ett forhold/kjærester?

Det du beskriver er situationship.

Anonymkode: 64f03...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun sagt dere er venner, men er det en slik dame du ønsker? når hun beskriver dere som venner etter alt det der, så bør det ringe noen bjeller, for her er nok sannheten at hun ikke vil forplikte seg fordi hun holder på med flere andre menn, og vil ikke definere dere som et par fordi hennes handlinger da ville blitt sett på som utroskap 

Er det kjærlighet du er ute etter, så bør du komme deg vekk fort 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er jo ikke utroskap hvis dere ikke er kjærester enda. Hun beskrev jo deg som god venn. 

Sant. Hun sier at hun elsker meg, hverdag. Er det vanlig å si hvis dere er gode venner? 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulpes skrev (10 minutter siden):

Du bør snakke med henne om hvilke forventninger dere har til hverandre, og at du ønsker at dere bare skal treffe hverandre (hvis det er det du vil). Hvis hun tror dere bare har en uforpliktende romanse så er det jo ikke utroskap å møte andre. Vi må ofte være mye mer tydelig i kommunikasjonen enn vi tror, for vi leser ikke hverandre så godt som vi liker å innbille oss at vi gjør.

Takk for svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke utroskap når hun ikke, hverken med ord eller handling, har lovet deg noen form for troskap. Ved å si gode venner har hun tvert imot signalisert at dette ikke er så forpliktende.

Det betyr selvfølgelig ikke at du trenger å trives med dette eller trenger å fortsette denne greia. Jeg skjønner godt at det kan være leit og vondt, selv om det ikke bør kalles utroskap.

Anonymkode: 8b561...702

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker med? 

Jeg snakker med folk på Some hele tiden selv om jeg har vært i et forhold i mange år.

Eller er det flørter du mener?

Anonymkode: 23e49...66d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ingen dame å satse på, hun utnytter deg bare. Hun ønsker dere oppfører dere som kjærester, men med muligheten til å være med andre menn. Åpent forhold er nok hva hun ønsker, men tar den feige løsningen med å kalle deg en venn. 

Ikke sløs mer energi på henne, det vil bare bli vondt og fullt av skuffelser i lengden 

Anonymkode: 07dc8...cb7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har dere aktivt sagt at dere er i ett forhold/kjærester?

Det du beskriver er situationship.

Anonymkode: 64f03...bb6

Nei, hun sier at dette er en startfase 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Snakker med? 

Jeg snakker med folk på Some hele tiden selv om jeg har vært i et forhold i mange år.

Eller er det flørter du mener?

Anonymkode: 23e49...66d

Hun flørter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er ingen dame å satse på, hun utnytter deg bare. Hun ønsker dere oppfører dere som kjærester, men med muligheten til å være med andre menn. Åpent forhold er nok hva hun ønsker, men tar den feige løsningen med å kalle deg en venn. 

Ikke sløs mer energi på henne, det vil bare bli vondt og fullt av skuffelser i lengden 

Anonymkode: 07dc8...cb7

🩵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må spørre rett ut om hun ønsker å være eksklusiv med deg. Om hun ønsker et forhold eller ikke.

Anonymkode: d9ff4...45b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere ikke begge blitt enige om å være i et forhold så er dere ikke i et forhold og hun er ikke utro.

Anonymkode: 39445...08f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ingenting er utroskap hvis dere ikke er kjærester. Så lenge dere ikke er kjærester eller har avtalt annet så står dere fritt til å ha sex med hvem dere vil også.

For meg er det uansett ikke utroskap å snakke med andre av motsatt kjønn. Flørting med andre er dårlig gjort, men ikke utroskap for meg.

Hvilke grenser dere ønsker for dere er noe dere må bli enig om.

Anonymkode: e33e0...4e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Crazyloop skrev (36 minutter siden):

Sant. Hun sier at hun elsker meg, hverdag. Er det vanlig å si hvis dere er gode venner? 🫣

Nei, det er ikke vanlig å si til venner hver dag. Dere må prate sammen og avklare hva dere er. 

Anonymkode: 31e1a...0ee

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo valget om du fortsatt vil være med henne. Det virker ikke som hun skjuler ting for deg. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

For meg er det uansett ikke utroskap å snakke med andre av motsatt kjønn. Flørting med andre er dårlig gjort, men ikke utroskap for meg.

Å snakke med noen i skjul er kanskje ikke direkte utroskap, men det er å gå bak ryggen på kjæresten.

Ikke hvis du forteller det åpenlyst, selvfølgelig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

man driver ikke å puler rundt på en god venn og forvente at "gode vennen" skal synd det er ok at hun eller han ser etter andre. Ho høres helt jævlig ut spør du meg. Ikke rart du føler deg brukt. Her må du sette ned foten og si at hvis vi er gode venner så er det slutt på sex'en. Skal vi ha sex skal vi være sammen. Ferdig snakka. Makan til respektløs oppførsel skal en lete lenge etter. Hadde blitt så såra hvis det hadde skjedd meg. 

Anonymkode: ad40f...e64

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...