AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #21 Skrevet 30. juli 2024 Uføre Unni skrev (50 minutter siden): Jeg er bifil kvinne, og det er nok uinteressant hva jeg mener. Men uansett. Jeg kunne datet deg. Jeg hadde hatt to betingelser. Overvekta må bort slik at du optimaler din helse slik at jeg kunne beholdt deg lengst mulig. Vi skal på cruise når vi blir gamle og drikke mojitos skjønner du. Og så vil jeg at vi skal gjøre deg finest mulig når du klarer. Jeg kan dusje deg når du sitter på dusjstolen, ta på deg mascaraen og leave-in i håret. Og så skal jeg kjøpe deg fine og myke koseklær. Jeg kan hjelpe deg å lakke negler. Så kan jeg holde rundt deg når du har det fælt. Ellers skal vi leve et godt liv med de begrensninger vi har. Jeg kan ta ei tanterolle ovenfor ungene dine. Det hadde sikkert ordna seg. Det finnes gode menn der ute som steller godt med snille og fine kvinner med utfordringer. Så ikke gi opp. Hadde jeg vært bifil, så hadde jeg stilt meg i kø! Du er et flott menneske✨️ Ts Anonymkode: b0c87...2c1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #22 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 36 år og uføretrygdet. Fikk barn før jeg ble syk, så jeg kommer ikke til å få flere barn, men jeg kan godt være stemor. Jeg leier en leilighet, men har nok i egenkapital til å kjøpe meg egen leilighet. Jeg har stabil økonomi og klarer meg bra økonomisk i hverdagen. Jeg har et helt greit utseende, men veier litt mer enn jeg liker (10-15 kg). Jeg er intovert og trives godt hjemme. Humor i hverdagen er viktig. Har veldig lite nettverk. Det er både fysiske og psykiske grunner til at jeg ble uføretrygdet. Jeg vil tro at det er det psykiske som kanskje skremmer folk flest, men for meg er den fysiske sykdommen grunnen til at jeg ikke dater. Jeg har hele voksenlivet slitt med angst og moderat tilbakevendende depresjon, jeg har også en ptsd diagnose på papiret. Pga en kjip barndom og et voldelig forhold. Dette har jeg jobbet mye med, gått flere runder hos psykolog. Jeg er ikke så veldig plaget av dette i hverdagen lengre, lever fint med det. Den fysiske delen er værre, ME. Jeg føler den tar fra meg livet. Jeg er mye bedre nå enn jeg var for noen år siden, fordi jeg tar hensyn til meg selv og ikke pusher meg. Jeg klarer fint å ta meg av barna over 50% av tiden, men uten om de så har jeg ikke mye til liv. Jeg blir veldig utmattet av stress og økt puls. Jeg sliter også med smerter i kroppen, hodepine og ibs. Hadde du kunne vært sammen med noen som meg? Jeg hadde vært en trofast, snill kjæreste du kunne snakket med om alt, men som stort sett hadde vært hjemme. Jeg har vært alene i ganske mange år og trives egentlig godt med det, men nå kjenner jeg et savn etter en kjæreste. Problemet er at jeg ikke har troen på at noen vil være med meg. Anonymkode: b0c87...2c1 Det finnes noen for alle. Hva med en uføretrygdet mann i nogenlunde samme situasjon som deg? Anonymkode: 6ce75...774
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #23 Skrevet 30. juli 2024 M53 Beklager, men da jeg var 35 til 40 år ville livssituasjonen din vært belemret med fire røde flagg for å inngå et forhold. Anonymkode: f58f8...511
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #24 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes noen for alle. Hva med en uføretrygdet mann i nogenlunde samme situasjon som deg? Anonymkode: 6ce75...774 Det kunne ha funket det, men jeg vet ikke helt hvor jeg finner disse mennene. Anonymkode: b0c87...2c1
K.B. Skrevet 30. juli 2024 #25 Skrevet 30. juli 2024 Helt hypotetisk, men kids hadde vært en dealbreaker for meg.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #26 Skrevet 30. juli 2024 Jeg er ganske ukomplisert selv og har masse planer, så jeg vil helst date en partner som er lik meg. Anonymkode: 37cfd...b71
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #28 Skrevet 30. juli 2024 Først vil jeg si at jeg tror menn er litt mindre komplisert enn kvinner, så tror flere menn nok fint kunne datet deg med din "bagasje". Dog ville jeg som kvinne ikke kunne datet enn mann med dine forutsetninger, tror jeg da. Det kommer mest pga ME, og begrensende kapasitet. Har venner med ME, og ser hva det gjør med hverdagslivet deres. Tror ikke det hadde passet inn med mitt liv. 15 kg for mye har jeg sjøl, så det kan jeg ikke si noe på. Ufør, nja... Om det da gjør at person ikke kan leve på nogenlunde lik linje som meg økonomisk så blir det også en dealbreaker. Men stå på, den rette vil nok dukke opp! Anonymkode: c5cd6...86d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #29 Skrevet 30. juli 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Det kunne ha funket det, men jeg vet ikke helt hvor jeg finner disse mennene. Anonymkode: b0c87...2c1 Det er hauger av dem, jeg kjenner minst fem stykker. De har alle sammen gitt opp fordi kvinner stort sett avskriver dem umiddelbart når de sier de er uføre. Anonymkode: c7da6...503
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå