AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Lurer på om noen har erfaring med Fiskebilen de kan dele? Ser i en artikkel i avisen i dag at noen skriver at de handler herfra, men siden det var ganske dyrt, så lurer jeg på om det er verdt prisen ifht kvalitet, og om de er pålitelige. Anonymkode: afbcf...99e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Har handlet litt nå og da Store gode fiskekaker, store reker og scampi, torskefilet, laks etc. Dyrere enn i butikk, men syns kvaliteten er bra Anonymkode: 34559...140 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 De er jævli innpåslitne på døren, begynner å diskutere med meg når jeg høflig takker nei. Anonymkode: acd66...d13
Prelunia Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Kjøper alltid lettsaltet torsk av de. Den er fantastisk god ! Mye bedre enn den i butikken. Er bein i den, men veldig lett å fjerne etter tilberedning. 4 åringen min spiser alltid masse av den når vi har den til middag. Jeg kjøper alltid kun det, og de maser aldri om at jeg skal kjøpe noe annet.
Gjest jegerrinne Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Må passe på å ikke bli lurt. Mor mi kjøpte reker og var nå de dyreste rekene vi har vært borti
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Skrevet 2. august 2024 Jeg fikk Fiskebilen på døra. Tenkte jeg kunne kjøpe litt laks og fiskekaker. Spurte om prisen underveis, men fikk liksom bare unnvikende svar, helt til han sto der med terminalen og hadde tastet inn beløpet, som var mye høyere enn jeg hadde tenkt. Jeg skulle selvfølgelig sagt fra, men det hele gikk så raskt at jeg rett og slett ble tatt på senga. Følte meg litt lurt i ettertid da det opplevdes som veldig bevisst strategi fra deres side. Aldri kjøpt av dem etterpå, så i lengden tapte de nok på det. Anonymkode: 99311...901
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå