AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Del Skrevet 30. juli Er det lov og ha med "rumpetaske" inn på treningssenter når man trener styrketrening? Har tidligere blitt frastjålet personlige eiendeler på treningssenter og vil ikke ta sjansen på det igjen. Noen som vet om det er godtatt? Anonymkode: 6a51a...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Del Skrevet 30. juli Folk går rundt med vesker og bager, så selvfølgelig er det lov... ?? Anonymkode: 09c9d...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Del Skrevet 30. juli Hvorfor skulle ikke det være lov? Anonymkode: 9ab07...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Del Skrevet 30. juli Ok, tror ikke jeg har sett at folk tar med ting inn på senteret, men da er det nok ganske vanlig ettersom jeg skjønner. Da er det nok lov. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 6a51a...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rumpetasker veldig 80-talls da. Mulig du får protester fra motepolitiet. Anonymkode: 3bdc1...b0c Hehe, ja enig men har ikke lyst til å ta med en liten bag i stedet. Greit å ha den rundt livet. Enkelt og greit 🙂 Anonymkode: 6a51a...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 30. juli #6 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, tror ikke jeg har sett at folk tar med ting inn på senteret, men da er det nok ganske vanlig ettersom jeg skjønner. Da er det nok lov. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 6a51a...6e1 Rumpetaske på senteret bruker jeg ofte. Et eller annet sted må man ha mobilen, lommeboka og nøklene…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Del Skrevet 30. juli På mitt senter er det ikke lov å ha med sekk eller bag inn på senteret, det må ligge i garderoben, så skjønner at du spør 😊 Jeg har alltid med en liten rumpetaske. Anonymkode: d6d69...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Del Skrevet 30. juli Surpomp skrev (25 minutter siden): Rumpetaske på senteret bruker jeg ofte. Et eller annet sted må man ha mobilen, lommeboka og nøklene…. Det var godt å høre 🙂 Man må jo kunne ha det et sted ja. Anonymkode: 6a51a...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): På mitt senter er det ikke lov å ha med sekk eller bag inn på senteret, det må ligge i garderoben, så skjønner at du spør 😊 Jeg har alltid med en liten rumpetaske. Anonymkode: d6d69...5a7 Da skal jeg begynne med det selv 🙂 Anonymkode: 6a51a...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå