Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen og jeg tenker på å flytte dit til høsten, og jeg lurer på om noen her har noen erfaringer å komme med? Vanskelig å finne sted å bo, jobb? Er det en fin by å bo i? Tips? Vi er 29 og 34 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har bodd i tromsø, og synes det er en fin by å bo i altså. Det skal ikke være så vanskelig å finne et sted å bo i forhold til de andre storbyene, men det kommer jo an på hvor dere flytter fra. Alt er relativt :) Det er også litt billigere å bo i tromsø enn de andre storbyene, til tross for at det er universitetsby. Jeg trivdes hvertfall med å bo i Tromsø. det kommer veldig an på hvor dere flytter fra hvor stor omveltning det blir, men det er uansett en koselig by. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si om saken, men hvis du har noen spørsmål, så er det bare å spørre, så skal jeg se om jeg kan svare ;)

PS: hvor er det dere flytter fra?

Endret av Arielle
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg stortrives med å bo i Tromsø! Det er en middels stor by, men med det meste en storby trenger. Det er latterlig mange boliger til salgs siden det bygges svært mye nytt for tida, men prisnivået er ganske høyt.

Jobb? Kommer helt an på hvilken bransje, men umulig er det ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...