AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #21 Skrevet 30. juli 2024 Mulig det er noen som leverer nipt med oppslag mot myheritage også Anonymkode: 364d3...8d8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #22 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får hun farsbidrag ? Anonymkode: 6a40f...3a7 Ja dette er noe jeg også lurer på, vil hun få noen bidrag? Og om denne mannen ikke eier nåla i veggen, da får hun no ingenting om hun oppsøker han å skriver han som far. Da må hun vell bare i tillegg betale en masse penger for at barnet skal få mulighet å bli kjent med denne mannen? Det koster jo å sende barnet overkontinentet. Og vil jo være mange år til barnet kan reise alene uansett. Så da må hun vell betale for en voksen også. Og for all del fint med ferie, men hun har jo ikke råd til ferie flere ganger i året for at barnet skal bli kjent med en mann som kanskje ikke egner seg som far. I tillegg vet jeg jo fra egen far at man blir ikke kjent med faren sin av å møte dem 1 gang i måneden for ei helg og noen ferier i ny å ne. Jeg turte aldri gå i skapene til pappa når jeg var på besøk for å hente meg mat utenom måltidene. Jeg turte ikke å spørre om å få se på tven, eller spille på pcen, jeg turte ikke å si fra at jeg hadde fått hull i buksa eller andre helt enkle greier som man kan fortelle til sine foreldre. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kan jo fort finne faren med en DNA test med myHeritage Anonymkode: 364d3...8d8 Skriver litt om det å faktisk gå inn for å finne faren i forrige sitat. For jeg vet ikke om det er så bra å finne en fremmed. Ja hadde det vært min mann, som jeg stoler på og som jeg vet at behandler mitt barn rettferdig og bra. så hadde det ikke gjort meg noe å dele på ansvaret med han. Og skulle jeg og mannen min gått fra hverandre så hadde vi begge flyttet til et sted hvor jeg også hadde hatt råd til å bo nærme hverandre, for at barnet skulle fått vært sammen 50% hos oss. Men det å dele barnet med en som er på andre siden av verden? Hvordan får man råd til å inkludere barnet med begge foreldrene? Vil barnet få et skikkelig forhold til barnet. Hun kan jo ikke bare flytte til andre siden av verden for en mann hun ikke kjenner, uten jobb å ingenting sikkerhet. I tillegg hva gjør hun i forhold til kiddnapping? Uansett så vil hun jo få barnet i norge med norskt pass. Men det er jo ikke alle land som leverer ut barna igjen om de blir kiddnappet. Uten at jeg har sjekket om det gjelder dette landet... Anonymkode: ab213...fd4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #23 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mulig det er noen som leverer nipt med oppslag mot myheritage også Anonymkode: 364d3...8d8 Tenker vi venter uansett til barnet kommer. Men redd for å legge ut DNA på barnet. Med alle fordeler og ulemper det kan føre med seg for barnet. Klarer ikke selv å se så mange positive ting med å vite hvem faren til barnet er. Uten at jeg vet hverken noe bra eller dårlig om denne fremmede mannen. Jeg har kun sett han på bilder. Og det lille søsteren min har fortalt meg om han. Og hun kjenner han jo heller ikke noe bedre enn at de traff hverandre og hadde litt god kjemi som førte til litt mer i noen gode uker. Når hun dro hjem fra ferien så var de begge enige i at dette hadde vært koselig men at hverdagen ventet. Og nå dukker det opp en haug med spørsmål fordi hun ble gravid. Og jeg vet jo ikke mer enn at for alt jeg vet så har denne mannen en egen familie som hun aldri fikk vite om. Han kan jo være kriminell også går jeg gjennom ild å vann for at barnet skal få vite hvem faren er. Vil jeg virkelig dette? Anonymkode: ab213...fd4
fru Alving Skrevet 30. juli 2024 #24 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker vi venter uansett til barnet kommer. Men redd for å legge ut DNA på barnet. Med alle fordeler og ulemper det kan føre med seg for barnet. Klarer ikke selv å se så mange positive ting med å vite hvem faren til barnet er. Uten at jeg vet hverken noe bra eller dårlig om denne fremmede mannen. Jeg har kun sett han på bilder. Og det lille søsteren min har fortalt meg om han. Og hun kjenner han jo heller ikke noe bedre enn at de traff hverandre og hadde litt god kjemi som førte til litt mer i noen gode uker. Når hun dro hjem fra ferien så var de begge enige i at dette hadde vært koselig men at hverdagen ventet. Og nå dukker det opp en haug med spørsmål fordi hun ble gravid. Og jeg vet jo ikke mer enn at for alt jeg vet så har denne mannen en egen familie som hun aldri fikk vite om. Han kan jo være kriminell også går jeg gjennom ild å vann for at barnet skal få vite hvem faren er. Vil jeg virkelig dette? Anonymkode: ab213...fd4 Jeg tro med det du sier at søsteren din fint kan finne ut av hvem dette er. Hvis hun har vært i lag med ham i noen uker, så vet hun vel navnet også? Det er vel ingen ulemper ved at barnet vet hvem faren er, det er ikke noen som kan forlange at søsteren din skal besøke faren eller sende barnet dit. det er ikke sånn at en "far" i australia kan komme og hente barnet i morgen. Barnet har rett til å vite hvor det kommer fra, og dette bør skje før heller enn senere. Hvem vet, kanskje denne faren kan ha lyst til å bli kjent og kan ha noe positivt å tilby.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå