AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Hva er sannsynligheten for at alle mutterne på det ene hjulet på bilen har løsnet av seg selv nå i juli? (vet at det kan være vanlig at de løsner i tiden like etter hjulskift). Det jeg tenker på er om noen har skrudd de løse med vilje. Alle mutterne var nesten helt løse. Den ene dagen var bilen helt vanlig. Mens da jeg kjørte bilen den andre dagen så merket jeg helt tydelig bank bank lyd helt fra jeg begynte å kjøre. Altså lyden kom ikke etter en stund med kjøring men var der fra start. Og da hadde de jo bare stått på parkeringsplassen. Anonymkode: 9e6fd...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 (endret) Det er neppe helt usannsynlig det kan løsne flere muttere på et hjul. Når det først blir litt løst kan det raskt bli mer løst. Men, om det er mistanke om sabotasje bør alle hjul sjekkes før hver tur for sikkerhets skyld en periode? Er parkeringsplassen enkelt tilgjengelig for andre? Spesielle felger? Kan tenkes det har vært et forsøk på tyveri av felger, som har blitt avbrutt? Eller bare pga skoleferie.... Noen har løsnet litt... Mange gode forslag til "festligheter" kan finnes på YouTube ... Endret 28. juli 2024 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 29. juli 2024 #3 Del Skrevet 29. juli 2024 Det har jeg opplevd flere ganger, mer vanlig at alle er løse en bare en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. juli 2024 #4 Del Skrevet 29. juli 2024 På regning fra dekkfirmaene står det at boltene/mutterne skal etterstrammes etter 50 km eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Del Skrevet 30. juli 2024 Opplevde jeg også . Mutterne på begge hjula på fører siden var løse etter vi parkerte i et parkeringshus en kveld. Anonymkode: 640d3...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 Hvor bor du? Dette har skjedd meg også.. Kanskje det er noen ungdomsgjenger på ferde? Anonymkode: f7979...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå