AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Del Skrevet 28. juli Når du blir irritert av at andre skriver eller mottar komplimenter da tenker jeg at en må være litt stakkarslig menneske. Anonymkode: 717c5...bb6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 28. juli #22 Del Skrevet 28. juli Hvorfor er det rart å gi komplimenter? Jeg er glad i mine venner og vil gjerne sende dem positiv energi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #23 Del Skrevet 28. juli skreppamedleppa skrev (30 minutter siden): Så bra. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor det plager deg, eller tenker noe om dette i det hele tatt viss du ikke ser det (når du blar forbi)...Men der en ikke har problemer liker en jo helst å skape seg noen etter hva jeg skjønner, "åååå nei noen skrev noe fint til andre på some, noe så kvalmt, falskt og fælt da gitt". I denne verden er det mye jeg er bekymret for på Internett, jeg kan nevne i fleng av alvorlige tema. At noen er så "frekke" og "falske" eller hva du nå enn måtte tro om de som skriver komplimenter til andre mennesker og våger seg å skriver "fina" på some er definitivt ikke noe som jeg gidder å tenke noe negativt om i det hele tatt. Let it go.. Vi har fremdeles bruskorker på flaskene som er irriterende, skjeene på go morgen yoghurten er fremdeles heltubrukelig, Netflix har fremdeles barnevakt på oss der de spør om vi fremdeles ser på, det er kalde seter i mercedesen om vinteren... Alle i lands problemer med langt høyere irritasjonsmoment enn at noen gir komplimenter til andre på some. Hm, alt er relativt…(?). Anonymkode: d779d...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. juli #24 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hm, alt er relativt…(?). Anonymkode: d779d...ed5 Ja helt sikkert. Men når selv irritasjonsnerven får kjørt seg grundig av at det skrives komplimenter og fine ting innad i en vennegjeng på some så tenker jeg at da er en vel irritert som menneske og kanskje en bør jobbe litt med det. For enten har en absolutt ingenting å irritere seg over om dette er et problem, og da tenker jeg en har litt skylapper på iforhold til verden vi lever i. Eller så må en irritere seg over alt. Uansett er jeg kanskje glad jeg ikke er i de skoene som lager seg problemer over dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå