AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Del Skrevet 28. juli Vurderer å kalle gutten i magen det. Hva syns dere? Leopold er etter min bestefar. Anonymkode: 16c8b...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli 🤣😳 Anonymkode: b35ed...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli Hjelpes…. Anonymkode: d9760...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli Gå heller for Napoleon ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Synes det var en litt voldsom kombinasjon, høres litt ut som en konge fra 1800-tallet eller noe. Men helt ok kombo hvis man bare bruker Karl til vanlig. Anonymkode: 7a05a...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli Jeg synes både Karl og Leopold er kule navn. Du skal ha for å velge noe som ikke er sukkersøtt Jeg synes dessverre ikke kombinasjonen flyter helt, siden det første navnet slutter på samme bokstav som neste begynner på. Det blir hakkete, dessverre. Anonymkode: 0a758...8bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Del Skrevet 30. juli Freyja Valkyrie skrev (På 28.7.2024 den 19.37): Gå heller for Napoleon ..... Goddag mann økseskaft Anonymkode: 16c8b...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 30. juli #8 Del Skrevet 30. juli Kort: Leo. Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå