Gå til innhold

Sommer-OL og lettkledd idrett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er klar over at det er masser av sider her på internet med helt nakne kvinner, helt gratis? Ikke noe poeng i å drive å bla gjennom bikini bladene på jakt etter en sideboob lenger...

Anonymkode: d106a...385

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 hours ago, AnonymBruker said:

Men de ønsker ikke disse antrekkene, og mennene får lov å kle seg anstendig (heldigvis). Kun gamle griser i forbundet som vil ha kvinnene mest mulig lettkledt uten noen annen grunn enn at de vil glane.

Anonymkode: 64719...3be

Tipper det handler mer om sponsorpenger og publikum. 

Man må gjerne si det er urettferdig, men det er ingen menneskerett å kunne leve av hobbyen sin. 

Anonymkode: 85c20...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De opprinnelige olympierne konkurrerte nakne. Hvorfor ikke gå tilbake til det? 
Trenger man å skille lag i håndball og fotball, kan de jo bruke badehette med forskjellige farger. 
Det ville blitt mye mer underholdende. 

Endret av Hans Tore Lem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 14.50):

Jeg mente ikke å nedvurdere det disse jentene får til.

Det er det aller siste jeg ville.

Og jeg syns det er kjipt at denne sporten ikke gir full valgfrihet til vanlig.

Men i OL får i hvert fall jentene selv velge om de ønsker å spille i bikinitruse eller shorts, og det er da en begynnelse?

Tror også penger spiller inn.

Bekymring for om sporten vil bli mindre populær dersom de går bort fra de tradisjonelle antrekkene, og dermed gi mindre sponsorinntekter o.l.

Men jeg vet ikke.

Anonymkode: e48f2...8a2

Dette er nok litt sammensatt. En variabel er nok penger, sponsorer og oppmerksomhet. Hvis man får mer oppmerksomhet og flere sponsorkroner av å dra den lille trusa litt lenger opp i rompesprekken (kvinnelige lengdehoppere, ja jeg sikter særlig til dere!😁), så gjør nok noen utøvere gladelig det. Det er jo et kjent fenomen at noen middels gode kvinnelige utøvere som har et fordelaktig utseende og høy (mer eller mindre lettkledd) aktivitet på SoMe, blir større superstjerner enn det sportslige nivået isolert sett skulle tilsi. Som Alisha Lehmann som er en habil fotballspiller, men ingen verdensstjerne, og 400m løper Alica Schmidt som kanskje er god for en semifinale i et mesterskap på en god dag. For all del, jeg mener ikke å disse de sportslige prestasjonene deres. De er høyst habile og seriøse utøvere på et høyt nivå, men det siste steget til verdensstjerner tar de pga. utseendet og SoMe-aktiviteten sin.

Dette glir nok også delvis over i hvilken kultur utøverne kommer fra. En ting er at det påvirker hva utøverne føler er naturlig og føler seg komfortable med. Og man skal ikke se bort fra idrettsjenter fra det woke og politisk korrekte Nord-Europa scorer sponsor- og kredpoeng på hjemmebane ved å ta på seg en større shorts (og det er en positiv ting det for all del), mens idrettsjenter fra Sør- og Øst-Europa og Latin-Amerika uten å blunke går for den minste bikinitrusa for å høyne markedsverdien sin.

Anonymkode: 74143...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er nydelig å se unge kvinnelige veltrente kropper i liten og trang trikot. Er man heldig får man også se noen 🐫-tær også. 
Høydehopp og turn er fine grener. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2024 at 3:08 PM, Hans Tore Lem said:

Enig i at det er nydelig å se unge kvinnelige veltrente kropper i liten og trang trikot. Er man heldig får man også se noen 🐫-tær også. 
Høydehopp og turn er fine grener. ❤️

Synes svømmerne er fine. 

Faren med å stikke snoppen inn i en av disse topptrente maskinene er at de helt sikkert vil knipe den fordervet...

Anonymkode: bb223...c17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ett deilig OL dette året!

Sitter klistret til skjermen i all mulig kvinne-idrett 😍

Anonymkode: 42d7b...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt perverst å sikle på OL-kvinner.. men jeg er jo også en smule pervers😀
Lite å få gjordt med de sexy rompene uansett, forresten sex i volleysand er ikke min sport😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...