AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Bare venner som skal i bryllupet eller «alle» vennene en kan tenke seg? Jeg ble selv invitert i utdrikningslag i fjor og ble litt overrasket, siden jeg ikke engang visste når bryllupet skulle være (vi er en dem av samme vennegjeng, men ikke veldig nær). Da ble jeg litt i stuss av hva som er forventet. Jeg valgte å gi en gave til bryllupet siden jeg deltok i utdrikningslaget, ville ellers ikke tenkt på det. Nå skal jeg skrive gjesteliste til eget lag og lurer på hva som er vanligst? Anonymkode: 24c2e...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg er vant med at kun gjester invitert i bryllupet blir invitert til utdrikningslaget Anonymkode: 0ec9b...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg og samboeren min skal ha et lite bryllup med kun familie og de aller nærmeste vennene. Jeg ba derfor flere i utdrikningslaget enn de som er bedt I bryluppet vårt. Der var jeg ikke så nøye, og ba de som er I samme vennegjeng , eller de jeg har vært nær venn med tidligere men nå snakker med av og til - pga flytting og lang avstander. Så på det som en mulighet til å samle folk jeg liker å være med, eller som det er en stund siden jeg har sett. Dersom vi hadde hatt et større bryllup hadde jeg kanskje kun bedt de samme som i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå