AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Er det noen som har erfaringer med singel turer fra DNT ? Egentlig føler jeg at det bør være unødig da får matcher men disse tinder matchene mine blir det oftest ikke noe av. Eventuelt andre treffpunkt for single som dere har vært fornøyde med ? Er det også flotte oppegående damer/menn eller de litt mindre attraktive som reiser på slike turer ? Synes jo det er en fin kombo med fjell og damer Om det er mest "ugler" kan det bli litt kjedelig da jeg nok er en av de 5-10% av menn som får dater uten å ha funnet forelskelsen ennå. Mann 50 Anonymkode: fb274...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Galskap..styr unna alt som er arrangert for at folk skal finne seg en partner. Anonymkode: a2e74...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Galskap..styr unna alt som er arrangert for at folk skal finne seg en partner. Anonymkode: a2e74...72a OK, har du prøvd det selv ? Ts Anonymkode: fb274...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Så lenge man går inn der med lite forventninger og ikke være redd for om det ikke skulle klaffe med kjærligheten så burde det gå fint . Om ikke annet har man iallefall møtt noen forhåpentligvis hyggelige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 La merke til at den i sommer fort ble utsolgt for gruppen 45-55 – men det var bare damer som hadde meldt seg på 🤪. Så de søkte etter menn i aldersgruppen, men vet ikke hvordan det endte. Jeg kom nettopp hjem fra en «vanlig» fellestur. Veldig hyggelig, bra opplegg osv – men bare damer på den også. Stort sett pene, hyggelige og oppegående damer Anonymkode: f0478...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): La merke til at den i sommer fort ble utsolgt for gruppen 45-55 – men det var bare damer som hadde meldt seg på 🤪. Så de søkte etter menn i aldersgruppen, men vet ikke hvordan det endte. Jeg kom nettopp hjem fra en «vanlig» fellestur. Veldig hyggelig, bra opplegg osv – men bare damer på den også. Stort sett pene, hyggelige og oppegående damer Anonymkode: f0478...eab Det låter jo bra for min del, bortsett fra at den var full da. Men det var plass i Oktober, riktignok på Haukeli, så det er kanskje mest folk fra Stavanger etc men sikkert litt Østlendinger også TS Anonymkode: fb274...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 27. juli 2024 #7 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg var på en slik tur i fjor. Tror det ble ett par ut av det. Var en hyggelig tur, kunne godt gjort det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Del Skrevet 28. juli 2024 Hvorfor er det nesten bare damer på sånne turer? Har hørt så mange si det. Jeg er dame, så det gjør at jeg ikke gidder å melde meg på sånne turer for å se etter menn. Anonymkode: fcc25...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor er det nesten bare damer på sånne turer? Har hørt så mange si det. Jeg er dame, så det gjør at jeg ikke gidder å melde meg på sånne turer for å se etter menn. Anonymkode: fcc25...847 Sikkert feil å si det, men damer er litt mer handlekraftige, og villige til å jobbe for å få til ting. Menn flest skal ha dama kasta inn på kjøkkenbekken, eller hun skal dukke magisk dukke opp innenfor komfortsonen... 😅 Anonymkode: 6772e...a93 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #10 Del Skrevet 28. juli 2024 Friluftsdame her, og har gått noen DNT-turer/singelturer. Er alltid overvekt av kvinner, og siden jeg er hetero, er det liksom ikke så interessant. Møter oftere interessante menn på aleneturer i fjellet, og satser heller på at den rette fyren dukker opp der😉😊 Anonymkode: 50e58...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #11 Del Skrevet 28. juli 2024 Aldri vært på, men utfra det jeg har hørt virker det som om det er mest for gamle folk. Anonymkode: a3e11...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #12 Del Skrevet 28. juli 2024 Melder kvinner i alderen 30-35 seg på slike turer ? Anonymkode: 6dafb...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 28. juli 2024 #13 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det nesten bare damer på sånne turer? Har hørt så mange si det. Jeg er dame, så det gjør at jeg ikke gidder å melde meg på sånne turer for å se etter menn. Anonymkode: fcc25...847 På singelturen jeg var på var det jevn fordeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 28. juli 2024 #14 Del Skrevet 28. juli 2024 Fjellsjekkereglene utformet av DNT: 1. Legg gjerne ut på sjekking på fjellet uten trening. Øvelse gjør mester! 2. Meld fra hvor du går, slik at man kan møtes igjen. 3. Vis respekt for andres luefarge. Grønn lue betyr ledig, rød lue betyr opptatt og oransje betyr kanskje åpen for kontakt. 4. Bli værfast – og få en ekstra dag til å finne din utvalgte. 5. Ta alltid med rikelig tursnacks som kan deles. Veien til hjertet går ofte gjennom magen. 6. Lytt til erfarne fjellsjekkere. 7. Husk kart og kompass, slik at du kan spørre om hjelp til å bruke det. 8. Gå ikke alene, spør om dere skal slå følge. 9. Vend i tide, det er ingen skam å løpe etter for å spørre om telefonnummeret. 10. Spar ikke på smilene og le av dårlige vitser om nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #15 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri vært på, men utfra det jeg har hørt virker det som om det er mest for gamle folk. Anonymkode: a3e11...3d5 De er delt opp i forskjellige alderspenn Anonymkode: fb274...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. juli 2024 #16 Del Skrevet 29. juli 2024 Har ikke vært på singeltur med DNT (mest fordi de har vært ganske langt unna og jeg anslår at sjansen for å møte noen som bor i nærheten av meg er lav, jeg er ikke flyttbar siden jeg har barn), men har vært på andre treff for single. Det er stort sett alltid overvekt av kvinner, og generelt høyere standard på kvinner på de treffene enn på mennene. Tror det er en veldig høy terskel for menn å melde seg på sånt alene, kvinner er nok generelt mer sosiale. Så om du er en normalt oppegående mann og ser ok ut vil du nok ha et godt utgangspunkt på slike treff. Uansett ville jeg hatt fokus på at det er selve turen og det å møte nye folk som er trekkplasteret. Om man skulle finne en match så er det en bonus. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #17 Del Skrevet 29. juli 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: De er delt opp i forskjellige alderspenn Anonymkode: fb274...dce 50-70 og 70-90? Anonymkode: a3e11...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #18 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 50-70 og 70-90? Anonymkode: a3e11...3d5 Voldsomt så negativ? Hvorfor tror du bare eldre mennesker går i fjellet? Pr i dag finner jeg turer for 25-35 år, 25-40 år, 40-55 år, 45-55 år, 50-65 år. Ingen eldre enn det. Aktivitetskalender - DNT Anonymkode: ded8b...b16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #19 Del Skrevet 29. juli 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Voldsomt så negativ? Hvorfor tror du bare eldre mennesker går i fjellet? Pr i dag finner jeg turer for 25-35 år, 25-40 år, 40-55 år, 45-55 år, 50-65 år. Ingen eldre enn det. Aktivitetskalender - DNT Anonymkode: ded8b...b16 Det tror jeg ikke, går mye i fjellet selv. På de lokale singelturene er det imidlertid utelukkende folk på 50+. Etter å ha lest det forslaget hundre ganger her på forumet måtte jeg jo nesten sjekke. Anonymkode: a3e11...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå