Gå til innhold

Orgasme under første date

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Når jeg ikke tok kontakt, oppfattet hun det som jeg lå rundt og kun var ute etter en ting.

Jeg tror etterhvert lite på hele historien. Du lå ikke med henne, men er likevel en type som ligger rundt? 

Anonymkode: feb4f...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 9.14):

Spurte egentlig om råd her.

G21

Anonymkode: b310f...3e8

Si det som det er. Gjør deg sårbar. Si det var flaut, og den rette dama finner det ekstremt tiltrekkende🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 8.55):

Opplevde forleden jeg var på date med drømmedama. Det var match, og vi hadde det kjempefint. Det ble intimt, men vi var klar på ikke sex på første date. Jeg hadde på en ganske så stram jeans og hun strøk meg i skrittet under en intim sesjon. Det gikk ikke bedre enn at jeg fikk orgasme. Jeg klarte ikke skjule det med stønn, små hikst og skjelvinger. Jeg ble kjempeflau, men hun sa at det var null stress og fullførte orgasmen utenpå jeansen.

Det ble litt kleint fra min side, men vi var sammen resten av kvelden og hadde en veldig fin date. Avtalte å møtes igjen senere, men vært litt stille. Jeg vil ikke fremstå masete. Bør jeg ta kontakt og skal jeg unnskylde hendelsen, eller skal jeg late som ingen ting og bare prøve å gjenoppta det fine? Er litt sånn stuss at jeg ikke har hørt noe. Dette var sist helg. Vi hadde ikke avtalt tidspunkt for ny date, så var ikke sånn at hun ikke stilte opp.

G21

Hadde du med deg nytt klesskift ?

Mulig hun fikk kalde føtter. Noe langt forspill eller langvarig akt kan hun jo ikke forvente seg.
Anbefaler deg å være litt mer forberedt hvis det blir noen neste gang.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 12.03):

Da vet du at når den dagen kommer at dere faktisk har sex, så sørger du for henne først!

Anonymkode: df355...64b

Dette kan også komme som en streng beskjed fra svigermora di TS, så det er bare å glede deg til den første middagen😅

AnonymBruker
Skrevet
Octopus skrev (8 timer siden):

Dette er litt vel tidlig etter å bare ha møttes to (!) ganger, men dere er enda unge :) 

Hun sa nok dette for å teste deg. Hun ønsker at du skal være på og «mase» litt på henne. Hvis du er interessert kan du kjøre på, uten å overdrive :) 

Okey, skal ikke gi opp og har hatt daglig kontakt med henne siden lørdag😊 Hun er ikke avvisende, men heller ikke sånn supergira, hvis du skjønner. Men skal møtes på fredag, skal prøve å være frigjort og åpen og ikke gjøre noe case av det kjipe.

Tusen takk får råd☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror etterhvert lite på hele historien. Du lå ikke med henne, men er likevel en type som ligger rundt? 

Anonymkode: feb4f...d5d

Nå misforstår du, det var i mine tanker jeg tenkte hun kanskje ville tro det, siden jeg ikke tok opp kontakten og at jeg ikke viste nok interesse på henne, bare mine tanker som surrer. Det var ikke hennes ord, bare jeg som er usikker.

AnonymBruker
Skrevet
Surpomp skrev (8 timer siden):

Hadde du med deg nytt klesskift ?

Mulig hun fikk kalde føtter. Noe langt forspill eller langvarig akt kan hun jo ikke forvente seg.
Anbefaler deg å være litt mer forberedt hvis det blir noen neste gang.

Tusen takk for råd, kjenner meg ung og usikker, er ganske så uerfaren. Hun var for godt til å være sant, derfor leit hvis jeg rotet det til.

AnonymBruker
Skrevet
mebeforeyou skrev (8 timer siden):

Si det som det er. Gjør deg sårbar. Si det var flaut, og den rette dama finner det ekstremt tiltrekkende🥰

Tusen takk, skal følge ditt råd🫶🥰

Skrevet

Er ikke det en litt rar greie å gjøre på første date? Hun prøver å hooke deg inn på en rar måte?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Okey, skal ikke gi opp og har hatt daglig kontakt med henne siden lørdag😊 Hun er ikke avvisende, men heller ikke sånn supergira, hvis du skjønner. Men skal møtes på fredag, skal prøve å være frigjort og åpen og ikke gjøre noe case av det kjipe.

Tusen takk får råd☺️

På fredag må DU gi henne orgasme...på den måten HUN vil! Altså må du spørre hva hun liker, og gjøre deretter.

Anonymkode: dcfba...f59

AnonymBruker
Skrevet
Hoia skrev (19 timer siden):

Er ikke det en litt rar greie å gjøre på første date? Hun prøver å hooke deg inn på en rar måte?

Hva tenker du? På at jeg fikk orgasme? Jeg var bare oversensitiv og da hun strøyk meg i skrittet noen ganger klarte jeg ikke å holde igjen lengre, det bare gikk så innmari.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

På fredag må DU gi henne orgasme...på den måten HUN vil! Altså må du spørre hva hun liker, og gjøre deretter.

Anonymkode: dcfba...f59

Takk for råd, jeg skal være åpen og fri og klart jeg gir henne orgasme, hvis hun er keen og åpen for det☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...