AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Hvorfor blir jeg så svimmel når jeg reiser meg fort opp? I tillegg får jeg veldig vondt bak øyeeplet. Sånn varer det i fem-ti sekunder. Og etter det har jeg fortsatt litt vondt i øynene. Er dette vanlig? Anonymkode: bddcd...e6f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Det er veldig vanlig. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, og er frisk og trent. Det har med blodtrykket å gjøre. Har man lavt blodtrykk så er det et helt ufarlig symptom. Det er ikke farlig å ha lavt blodtrykk, bare ta noen forholdsregler spesielt når det er varmt; drikk nok vann, spis nok, ikke reis deg opp for fort. Anonymkode: 64c75...fac 1
Ayesh Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor blir jeg så svimmel når jeg reiser meg fort opp? I tillegg får jeg veldig vondt bak øyeeplet. Sånn varer det i fem-ti sekunder. Og etter det har jeg fortsatt litt vondt i øynene. Er dette vanlig? Anonymkode: bddcd...e6f Pga lavt blodtrykk. Ikke farlig
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor blir jeg så svimmel når jeg reiser meg fort opp? I tillegg får jeg veldig vondt bak øyeeplet. Sånn varer det i fem-ti sekunder. Og etter det har jeg fortsatt litt vondt i øynene. Er dette vanlig? Anonymkode: bddcd...e6f Bestill time hos fastlegen og få dette sjekket. Kan skyldes mange ting, den ekleste forklaringen kan være anemi. Blir du verre, så er legevakten stedet du kontakter. Anonymkode: b776d...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå